چشم انتظار روزهای تمرین

کرونا اجازه فعالیت به تیم های کاناپلو با وجود فضای باز تمرین و مسابقه را نداد و این برای ملی پوش زنجانی سختی بود. اما این بهانه خوبی نبود که عطیه سلیمانی از گود ورزش فاصله بگیرد. روزهای هفته در یک برنامه منظم در فضاهای باز شهر تمرین می کرد و چشم انتظار روزی بود که برای یک بار هم که شده با هم تیمی ها در یک مسابقه شرکت کند.

عطیه سلیمانی

ملی پوش زنجانی کاناپلو در این باره می گوید: به دلیل گروهی بودن کاناپلو و بحث رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات کشوری ما راه به جایی نبرده است. این دلیلی شد تا رقابت ها برگزار نشود و حتی قرار گذاشتیم با هزینه شخصی یک دوره مسابقه برای تجدید قوا برگزار کنیم که در نهایت راه به جایی نبرد.

سلیمانی که از ۱۶ سالگی عضو تیم ملی است، می افزاید: امیدوارم با بازگشت به روزهای عادی بازار برگزاری رقابت های تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی داغ شود و از این شرایط بلاتکلیفی بیرون بیاییم. حال خوب و اتفاق های خوب روی دهد و باز برگردیم به روزهایی که بتوانیم با صمیمیت و مهربانی دورهم جمع بشیم و من لحظه شماری می کنم.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اهمیت تحول دیجیتال در صنعت

ش آوریل 3 , 2021
ترجمه: سید حمید موسوی – مدیر عامل شرکت توسعه دهندگان دلفین هفت طبق آخرین مطالعه انجام شده در دانشگاه هاروارد تقریبا۱/۳ تریلیون دلار آمریکا برای تحول دیجیتال در سال ۲۰۱۸ سرمایه گذاری شده است. البته درصد زیادی از این هزینه به دلیل اینکه شرکت ها واقعا جهت اجرای تحول یجیتال […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس