با هدف قطع زنجیره کرونا؛سیزده‌بدر در خانه بمانیم

مسئول روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت از عموم هم استانی ها درخواست کرد؛ برای قطع زنجیره کرونا و جلوگیری از افزایش شیوع این ویروس منحوس، سیزده بدر را در خانه سپری کنند.

در خانه بمانیم

به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، مهدی نوربخش با بیان این مطلب افزود: از دیرباز  روز ۱۳ فروردین، پایان‌بخش جشن نوروز بوده و شهروندان در ادامه روش گذشتگان، دل به دامان طبیعت می‌زدند.

وی افزود: امسال شرایط کشور و استان  همانند سال گذشته متفاوت است، زیرا بیماری بسیار مسری کرونا در سطح استان و کشور شیوع پیدا کرده و خروج مردم از منزل ممکن است شادی یک روز را به یک عمر حسرت و پشیمانی تبدیل کند.

به گفته نوربخش، برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس درب همه پارک‌های جنگلی در روز طبیعت بسته است.

این مقام مسئول از شهروندان خواست تا از مراجعه به دامان طبیعت، پرهیز نموده و از هرگونه تجمع انسانی در محیط‌های اشاره شده، خودداری کنند.

مسئول روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به این که یکی از مهمترین راه‌های کنترل بیماری کرونا، پرهیز از تجمعات است، گفت: امسال نیز سیزده را در خانه بدر کنیم تا  بتوانیم از شیوع بیشتر این ویروس منحوس در استان بکاهیم.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیر کل منابع طبیعی استان خبر داد: توقف عملیات تخریب اراضی ملی کلکش

چ مارس 31 , 2021
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از توقف عملیات تخریب اراضی ملی و ییلاقی روستای کلکش با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی شهرستان زنجان خبر داد. به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، خلیل آقاجانلو با اعلام این […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس