۸۳ درصد نمونه های واحدهای تولیدی زنجان مطابق با استانداردهای ملی است

سرپرست اداره کل استاندارد استان با اعلام اینکه در سال گذشته به منظور نظارت بر کیفیت فراورده های تولید استان، تعداد دو هزار و ۴۲۱ آزمون بر روی نمونه های واحدهای تولیدی تحت پوشش انجام گرفت، گفت: نتایج بیش از ۸۳ درصد از نمونه ها با استانداردهای ملی مربوطه مطابق داشت.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از ایرنا، سیروس صارمی، افزود: نمونه برداری از واحدهای تولیدی استان، با هدف اطمینان از استمرار و تداوم کیفیت، در محصولات تولیدی استان، بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده، در حوزه های مختلف انجام می گیرد.

به گفته وی، کالای فاقد کیفیت و استانداردهای لازم مشاهده شود، با متخلفان امر، مطابق با قوانین و ضوابط سازمان ملی استاندارد ایران برخورد می شود.

این مسوول ادامه داد: در سال ۹۹، با برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۸، به اعتراضات ۱۵۰ واحد تولیدی، در خصوص نتایج آزمون صادره رسیدگی شده است.

 سرپرست اداره کل استاندارد استان،ادامه داد: همشهریان می‌توانند در راستای اطمینان از صحت علامت استاندارد، کد ۱۰ رقمی مندرج در ذیل علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان زنجانی در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در محصول خریداری شده، موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند، تا با خاطیان امر، طبق موازین و مقررات سازمان ملی استاندارد برخورد شود.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ثبت130 گزارش مردمی توسط سامانه 1504 در نوروز امسال

ش آوریل 10 , 2021
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: نوروز امسال ۱۳۰ گزارش مردمی در سامانه ۱۵۰۴ دریافت و رسیدگی شد. به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، سرهنگ رضا مهدیون فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان با […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس