ثبت۱۳۰ گزارش مردمی توسط سامانه ۱۵۰۴ در نوروز امسال

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: نوروز امسال ۱۳۰ گزارش مردمی در سامانه ۱۵۰۴ دریافت و رسیدگی شد.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، سرهنگ رضا مهدیون فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به این که سامانه ۱۵۰۴ از سال ۱۳۹۲ با هدف حفظ منابع طبیعی و خدادادی در کشور راه‌اندازی شده است گفت: استفاده از این سامانه رایگان است.

وی با بیان این که سامانه ۱۵۰۴ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات مردمی است، افزود: در نوروز امسال ۱۳۰ گزارش مردمی توسط این سامانه دریافت و مورد رسیدگی فوری قرار گرفته است.

به گفته مهدیون، از این تعداد گزارش ۹۰ مورد صحت داشته و ۴۰ مورد نیز غیرمرتبط بوده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان،خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۹ نیز با ا هدف دریافت گزارشات مردمی به صورت متمرکز راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: سامانه ۱۳۹به گونه ای طراحی شده که موارد اطلاع رسانی شده از سوی مردم و طبیعت دوستان، هم در استان مربوطه و هم در مرکز قابل نظارت و پیگیری می باشد.

این مقام مسئول، تاکید کرد: مردم می توانند هرگونه آتش‌سوزی، تخریب و تجاوز به عرصه‌های ملی و طبیعی را با سامانه گویای منابع طبیعی استان در میان بگذارند و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری پس از دریافت تماس‌ها در کمترین زمان  در محل حضور یافته و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان، حفاظت از منابع طبیعی و جنگل ها را وظیفه همگانی دانست و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه با خاطیان به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس اتاق بازرگانی زنجان: مشکلات فعالان اقتصادی پشت درهای بسته بانک مرکزی مانده و حل نمی شود/ تحقق شعار سال نیازمند برنامه مدون عملیاتی است

د آوریل 12 , 2021
رئیس اتاق بازرگانی استان، با تاکید بر عملیاتی شدن شعار امسال با هدف توجه بیشتر به بخش تولید، گفت: متاسفانه شعارهای پیش از سال گذشته عملیاتی نشده و در حد شعار باقی مانده است به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس