آن هایی که روز خبرنگار را تبریک گفتند

به مناسبت روز خبرنگار جمعی از مدیران دولتی و خصوصی، مدیران شرکت های بیمه ای، هنرمندان ، فرهنگیان و اهالی ورزش با ارسال پیام هایی این روز را تمامی خبرنگاران استانی و نشریه شهاب زنجان تبریک گفتند.

به گزارش شهاب زنجان، رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان با انتشار پیامی این روز را به تمامی خبرنگاران تبریک گفت. در پیام صمد یوسفی اصل آمده است: ارزش و جایگاه خبرنگاران در عصر کنونی بر کسی پوشیده نیست. آن هم در شرایطی که حجم بالای اخبار از گوشه و کنار جهان در کمترین زمان ممکن در اختیار مخاطب قرار می گیرد، این مسئولیت تاثیرگذار را بیش از هر زمان دیگری در دید عموم قرار داده است.

اعتقاد دارم، زندگی در شرایط حاضر بدون خبر و خبررسانی چالشی جدی است و باید سهم قابل توجه خبرنگاران را ارج بنهیم. بنده به نوبه خود با تبریک روز خبرنگار از زحمات تمامی خبرنگاران استان که در یک سال گذشته نقش بسزایی در اطلاع رسانی اخبار حوزه کار و کارآفرینی و کسب و کارها داشته اند، قدردانی می نمایم و امید دارم در حرفه ای که در پیش گرفته اند، شاهد رویدادهای خوب در بخش کارآفرینی برای توسعه روزافزون استان  باشیم. شاد و سربلند باشید

به همین مناسبت نیز احمد مظفر خرمی، مدیر شعب بیمه آسیا استان زنجان در پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت: « زندگی در عصر ارتباطات همواره زندگی عموم افراد جامعه را تحت تاثیر قرار داده است. در این راستا صاحبان قلم و اندیشه بیش از هر زمان دیگری در اعتلای آگاهی در مسیر درست نقش دارند. خبرنگاران، قشر روشنفکر در این وادی مسئولیت خطیر و ارزشمندی دارند که به نوبه خود زحمات این بزرگواران قابل تقدیر و تحسین است. به نوبه خود ۱۷ مرداد روز بزرگداشت خبرنگار را به تمامی خبرنگاران استان زنجان تبریک و تهنیت عرض می کنم. امید دارم، با قلم ارزشمند خود در همیاری و اعتلای فرهنگ بیمه ای و ارتقاء ضریب نفوذ بیمه ای استان گام بردارند».

در این باره علی نظری، مدیر شعب بیمه دانا استان زنجان نیز روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران استان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با اطلاع رسانی رسانه ها شاهد رشد و بالندگی صنعت بیمه استان باشیم. علیرضا بابانژاد، مدیر شعب بیمه کوثر نیز این روز را که یادآور شهادت مرحوم محمود صارمی است به تمامی خبرنگاران بخصوص تحریریه شهاب زنجان تبریک گفت. 

دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان نیز با ارسال پیامی این روز را به شهاب زنجان تبریک گفت. در بخشی از پیام نیما ظهیریان آمده است:« این روز بهانه ایی است تا به پاسداشت قلمتان به شما خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحب اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت گویم .بی شک رشد و ارتقائ سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق شماست که بخش عمده ای از آن درحوزه تولید و تجارت  و برای معرفی جامعه صنعت و معدن استان زنجان انجام گرفته است، لذا این روز بزرگ را به شما تلاشگران ساعی تبریک می گویم».

سعید امیدی، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری ها نیز این روز را این گونه تبریک گفت: بی تردید خبرنگاران محترم و اهالی فرهیخته رسانه ، نقش کلیدی و اثرگذار در تحقق توسعه پایدار جامعه و رشد سرمایه های اجتماعی دارند».

امیر ارجمند، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز با انتشار پیامی این روز را تبریک گفت:« خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند که بی­ آن که ادعایی داشته باشند، در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش می­کنند. خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست». 

علی یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی استان و نیز ولی افشاری، معاون اقتصادی اتاق بازرگانی استان نیز با ارسال پیامی این روز را به تحریریه شهاب زنجان تبریک گفت و بر لزوم تعامل دوسویه شهاب با اتاق بازرگانی به لحاظ نگاه ویژه به مسائل اقتصادی تاکید کرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، مدیر عامل شرکت ارسباران شیمی تهران،مدیر عامل شرکت آدران رایانه تهران، مدیر عامل شرکت توسعه دهندگان دلفین هفت، مدیر عامل مرکز مشاوره مدیریت و کارآفرینی مهرگان، فرماندار سابق سلطانیه، مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیر اداری و مدیر روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، فرماندار شهرستان زنجان، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امامعلی دادخواه عضو شورای اسلامی شهر زنجان، جمعی از کارکنان شهرداری، مدیر شعب بیمه میهن استان،  انجمن شرکت های خدمات فنی و مهندسی استان، شرکت سیم و کابل نور زنجان، شرکت کشت و صنعت رویان آندیا، مجموعه صنایع غذایی گاخ، جمعی از فرهنگیان بازنشسته استان و اهالی فرهنگ، هنر و ورزش نیز با ارسال پیام هایی این روز را تبریک گفتند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بخش خصوصی نامحرم است؟

د آگوست 10 , 2020
*فریال مستوفی –  انعقاد قراردادهای همکاری با سایر کشورها، امری مرسوم است و این نوع قراردادهای بین‌المللی برای ایران، کشوری که دست کم در یک دهه گذشته، گرفتار شدیدترین تحریم‌ها بوده می‌تواند راهی به سوی رشد و توسعه اقتصادی بگشاید. از این رو، عقد تفاهم‌نامه یا امضای قرارداد با کشورهای […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس