شماره جدید شهاب زنجان منتشر شد

یکصدو هیجدهمین شماره شهاب زنجان با پرداختن به موضوع برندسازی محصولات کشاورزی استان زنجان منتشر شد. در این مصاحبه کارآفرین نمونه ملی به موانع سد راه برای این مهم در استان اشاره می کند و اعتقاد دارد، برای شروع این کار بهتر است از محصولات گلخانه ای شروع کنیم.

نگاهی به تاریخچه رنگرزی در جهان، ایران و زنجان از دیگر مطالب خواندنی این شماره در صفحه حافظه است و در بخشی نیز معاون صنایع دستی استان به این هنر اشاره کرده است. البته در این صفحه به مناسبت روز ثبت جهانی گنبد سلطانیه نگاهی به تاریخ آن نیز شده است.

مصاحبه با دبیر کل شبکه سمن های میراثی استان تهران مطلب یک صفحه سیاحت است که در آن زهرا نقوی، ضمن معرفی فعالیت سمن ها ، نقش آن ها را در صیانت از ارزش های فرهنگی مهم می داند.

بالا بودن قیمت مرغ از دید مردم و پایین بودن آن از دید دولتی ها مطلب صفحه داد و ستد است که رئیس اتحادیه هم در این باره سخن گفته است.

در صفحه هفت، جاوید عباسی فلاح مدرس آواز ایرانی به غلط های مصطلح در آواز اشاره کرده و نگاهی تخصصی به صداها دارد.

در این شماره مطالبی از جعفر بیات،علی نظری،مریم بهرامی،مهری حسنی،محمود استقلال و حمید موسوی هم به چشم می خورد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیر شعب بیمه آسیا استان در گفتگو با شهاب زنجان: رضایت و اطمینان مشتری، عامل دوام بیمه آسیا است

س جولای 21 , 2020
مدیر شعب بیمه آسیا استان تلاش برای جلب رضایت و اطمینان مشتریان را هدف نهایی این شرکت بیمه ای اعلام کرد و گفت: دوام و قوام بیمه آسیا همواره بر همین مبنا بوده است. احمد مظفر خرمی در گفتگو با شهاب زنجان همزمان با ۳۱ تیر ماه سالروز شصت و […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس