مدیر شعب بیمه آسیا استان در گفتگو با شهاب زنجان: رضایت و اطمینان مشتری، عامل دوام بیمه آسیا است

مدیر شعب بیمه آسیا استان تلاش برای جلب رضایت و اطمینان مشتریان را هدف نهایی این شرکت بیمه ای اعلام کرد و گفت: دوام و قوام بیمه آسیا همواره بر همین مبنا بوده است.

احمد مظفر خرمی در گفتگو با شهاب زنجان همزمان با ۳۱ تیر ماه سالروز شصت و یکمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه، ضمن تبریک این روز به تمامی بیمه گذاران این شرکت بیمه ای افزود:  به پشتوانه شما مشتریان این شرکت بیمه ای وارد ششمین دهه فعالیت خود شده است و تلاش بر این است فعالیت های رشته های بیمه یا را در استان توسعه دهد.

وی با اشاره به ظرفیت های صنعت بیمه در بخش اشتغالزایی عنوان کرد: در حال حاضر تلاش بر این است تا رشته های بیمه ای همچون عمر و زندگی، بدنه و مسئولیت بین عموم مردم نهادینه شود، چرا که نیاز انسان کنونی است.

مدیر شعب بیمه آسیا تعامل با بخش صنعت با هدف کاهش ضریب خسارت در واحدهای تولیدی را متذکر شد و ادامه داد: در این مسیر کارشناسان زبده این شرکت بیمه ای انواع رشته های بیمه ای را به مدیران واحدها معرفی می کنند تا در سال جهش تولید با آسودگی ظرفیت های تولیدی خود را بالا برده و از هرگونه خسارت و آسیب در امان باشند.

به گفته مظفر خرمی، شرکت بیمه آسیا همچون سایر شرکت های بیمه های حامی واحدهای تولیدی است و به حداقل رساندن ضریب ریسک را آرمان خود می داند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی بیمه های عمر و زندگی بین آحاد مختلف مردم ، ورود جدی بیمه آسیا به این مقوله را متذکر شد: این رشته های بیمه ای تضمین آینده برای هم استانی ها است و تاکید ما همواره بر آشنایی عوم خانواده ها با مفاد این قبیل بیمه ها است.

مدیر شعب بیمه آسیا، بیمه را پشتوانه امروز و فردای تمامی افراد اعلام کرد و از عموم هم استانی ها درخواست کرد، برای کاهش هرگونه خسارت احتمالی جانی و مالی با انواع رشته های بیمه ای توسط کارشناسان بیمه آشنا شوند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

غلط های مصطلح در آواز

چ جولای 22 , 2020
*جاوید عباسی فلاح – با مراجعه ، مطالعه و بررسی زبان و ادبیات فارسی متوجه خواهیم شد که تعـداد بسـیار زیادی «غلط های مصطلح» وجود دارد که نیازبه اصلاح دارد ولی به علت اصلاح نشدن و بی توجهی به صورت اصطلاح های درست وعادی تـبدیل شده است با جابه جایی […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس