مدیر کل خبر داد: همکاری پژوهشی میراث فرهنگی زنجان و دانشگاه بوخوم آلمان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با دانشگاه بوخوم آلمان همکاری پژوهشی  خواهند داشت.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی زنجان، امیر ارجمند با اشاره به ظرفیت‌های علمی همکاری ایران و آلمان اظهار کرد: «همکاری پژوهشی بین بنیاد علمی و پژوهشی آلمان (DFG) و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، در خصوص مناطق معدن کاری فلات مرکزی بین راهبردهای اقتصادی و اجتماعی منعطف و ارزشمند انجام می شود.»

ارجمند افزود: یکی از موضوعات حائز اهمیت و اولویت‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را تهیه نقشه باستان شناسی است و این بنیاد به شکل مستقل از برنامه‌ها و اولویت‌های سیاسی، منطقه‌ای و موضوعی عمل می‌کند.

 او  اظهار کرد: «این تفاهم نامه برای بهره مندی حداکثری از ظرفیت‌های این موسسه بین المللی و  این اداره کل میراث فرهنگی برای انجام پروژه‌های بین‌المللی امضاء شده است. »

 بنیاد پژوهش آلمان (DFG) با بیش از ۸۰ سال سابقه بزرگترین موسسه غیر دولتی حامی پژوهش در این کشور است. 

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاسيسات برق بازار تاريخي زنجان ساماندهي مي شود

ی جولای 12 , 2020
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از ساماندهی تاسیسات الکتریکی بازار تاریخی زنجان خبر داد. امیرارجمند با اعلام این خبر گفت: با توجه به بافت تاریخی و قدمت بازار، شبکه‌های فرسوده تاسیسات الکتریکی بازار نیاز به تعمیر و تعویض داشتند که اجرای فاز اول طرح اصلاح شبکه […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس