مدیر خانه مطبوعات استان: جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها مجازی برگزار می شود

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان از برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها به شکل مجازی خبر داد.

یوسف ناصری با اعلام این خبر ، از آغاز داوری جشنواره مطبوعات خبر داد و گفت: به دلیل شرایط پیش آمده در سال جاری مراسم به صورت لایو اینستاگرامی،سخنرانی یکی از مسئولان، بیان برنامه‌های سال قبل اجرایی و معرفی برگزیدگان ششمین جشنواره مطبوعات هماره خواهد بود.

به گفته وی، امسال ۲۹۴ اثر به جشنواره مطبوعات ارسال شده که در بخش اصلی ۲۶۳ اثر و در بخش موضوعی ۳۱ اثر به این جشنواره ارسال شده است و بیشترین اثر ارسال شده در بخش گزارش با ۶۴ اثر و کاریکاتور با کمترین اثر بوده است.

ناصری درباره بخش های این جشنواره اضافه کرد: بخش اصلی شامل مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه‌آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور است و بخش موضوعی جشنواره شامل موضوعات جهش تولید، حقوق شهروندی، حجاب و عفاف، مسائل جوانان، ایثار و شهادت با موضوعیت شهید قاشم سلیمانی و مدافعان سلامت، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی، آب و محیط زیست و در نهایت خانواده و سبک زندگی است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان خبر داد: کشف۱۳۹ قلم شیء تاریخی در زنجان

د جولای 27 , 2020
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان زنجان از کشف و ضبط ۱۳۹ قلم شیء تاریخی از ابتدای سال جاری خبر داد.  به گزارش شهاب زنجان، ابوالفضل مرادی افزود: در این رابطه در مرحله نخست یک باند قاچاق اشیای عتیقه دستگیر شدند که در آن ۴۷ پلاک طلا و یک کمربند چرمی […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس