یکصدو بیستمین شماره شهاب زنجان منتشر شد / نقدی بر استاندار زنجان

یکصد و بیستمین شماره شهاب زنجان با نقدی از استاندار زنجان منتشر شد. در بخشی از این مطلب آمده است: چند وقت قبل مدیر عامل بنیاد برکت به همراه جمعی از مدیران این بنیاد سفری به زنجان داشت.

این حضور فرصت مغتنمی برای دکتر فتح الله حقیقی و سایر مسئولان استانی بود تا با برنامه ای منسجم در این روز بارقه هایی از امید را برای اهالی صنعت و معدن و از همه مهمتر جامعه تولیدکننده و کارگری فراهم کنند.

در ادامه این مطلب آمده است: اگر سفر نیم روزه مدیر عامل بنیاد برکت به زنجان قرار بود با برنامه های متنوع پربارتر برگزار شود، بهانه و فرصتی بود تا مقام عالی استان برخی از واحدهای تولیدی را به چرخه تولید برگرداند.

در خاتمه این مطلب آمده است: «استاندار زنجان به عنوان خدمتگذار باید درباره عدم ارائه حتی یک مورد طرح به مدیر عامل بنیاد برکت کشور پاسخگو باشد و دلایل آن را بیان کند و اینکه آیا موانعی سد راه ایشان هست که در مدت سکانداری این دیار نتوانسته خیزی بردارد؟.

آیا تاوان این قبیل رفتارها و تصمیم های مقام عالی استان را فرزندان این خطه باید بپردارند؟».

در این شماره مطالب و آثاری از صمد یوسفی اصل، مسعود توتونچیان،محمد شکوهی، اسداله قربان زاده، جاوید عباسی فلاح، زهرا نقوی، مهری حسنی، شهلا منصوری، سینا قهرمانی،علی چراغی، مجید معانی،رضا رمضانی، حمید موسوی،امین فتحی منتشر شده است.

منوی سرمایه گذاری در عمان، مصاحبه با دوقلوهای دیجی کالا، حکایت راه اندازی نخستین کارخانه در زنجان، سرگذشت چاقوی زنجان، فعالیت های زنان زنجانی در قدیم، مصاحبه با رئیس اداره جنگلکاری استان و نیز مجسمه ساز نام آشنای زنجان از دیگر بخش های این شماره شهاب زنجان است.

در این شماره نیم نگاهی هم به سفر یک روزه چند وقت قبل استاد علی اکبر خرم ثقفی قزوینی، پرچم دار مکتب آواز قزوین به زنجان شده است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چشم‌انتظاری آهوان سهرین به نذر طبیعت

ی آگوست 23 , 2020
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: طرح نذر طبیعت به منظور ایجاد زیستگاهی امن برای آهوان همیشه در حال فرار، اجرا می‌شود. حسین آبسالان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح نذر طبیعت در زنجان، به منظور ایجاد زیستگاهی امن برای آهوان همیشه در حال فرار اجرایی می‌شود. وی […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس