مدیرعامل شرکت توزیع برق استان:خدمات در شرکت توزیع برق زنجان غیرحضوری می شود/پرمصرف ها منتظر جریمه باشند

همزمان با سراسر کشور و با هدف گسترش خدمات الکترونیکی،ارائه هرگونه خدمات از سوی شرکت توزیع برق استان به صورت غیرحضوری به تمامی مشتریان خواهد بود.

علیرضا علیزاده، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در نشست خبری که با هدف ترویج و معرفی طرح ارائه صد درصدی خدمات غیرحضوری برگزار شد،با بیان خبر فوق گفت: با توجه به افزایش قابل توجه بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت افراد جامعه خدمات این شرکت در کوتاه‌ترین زمان و بهترین کیفیت به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

به گفته وی، در ادامه ارائه خدمت به صورت دولت الکترونیک، وزارت نیرو پیش‌قدم بوده و از سال گذشته شاهد حذف قبوض کاغذی بودیم و امسال قبض بدون کاغذ به مشترکان ارائه می‌شود.

علیزاده در تکمیل صحبت هایش اضافه کرد: به دنبال شیوع کرونا، این شرکت مصمم شد هدفی را که برای سال‌های آتی داشت، امسال به منصه‌ظهور برساند که آن حذف حضور فیزیکی مشترکان در دریافت خدمات است.

علیزاده، سامانه موبایلی برق من را سهل‌ترین و امن‌ترین روش برای دریافت خدمات دانست و تصریح کرد: این سامانه فارغ از زمان و مکان می‌تواند با توجه به گستردگی گوشی‌های هوشمند، خدمات ارائه کند. دومین روش دریافت خدمات از طریق وب‌سایت WWW.ZEDC.IR و روش سوم از طریق تلفن ثابت و تماس با سامانه تلفنی ۱۵۲۱ است. همچنین روش چهارم دفاتر پیشخوان است که هزینه‌ای توسط این دفاتر از مشترک دریافت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، با اعلام اینکه سامانه تلفنی ۱۲۱ همچنان برای دریافت تماس‌های حوادث و ثبت خاموشی برقرار است ولی ثبت خاموشی‌ها از طریق دو روش اپلیکیشن سامانه برق من و وب‌سایت شرکت قابل انجام است، ادامه داد: این شرکت دارای ۴۶۷ هزار و ۵۰۰ مشترک فعال است که از طریق هشت اپراتور پاسخگو در دو شیفت امکان ارائه خدمات غیرحضوری را دارد و روزانه ۶۰۰ تماس از طریق این سامانه ثبت می‌شود که ماهانه ۱۵ درصد بر تعداد این تماس‌ها افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه پرمصرف‌ها پس از شش ماه اگر نتوانند از ابتدای آبان ماه مصرف را کاهش دهند، مشمول افزایش ۱۰ درصدی می‌شوند، گفت: استفاده از انرژی خورشیدی و یا تجهیزات با بهره‌وری بالا در طرح «برق من» سبب می‌شود که میزان مصرف مشترک کاهش یابد که در این راستا با یکی از بانک‌ها قراردادی برای تسهیلات کم‌بهره برای ایجاد زیرساخت برق خورشیدی و یا تعویض تجهیزات مصرفی از پرمصرف به بازده بالا در نظر گرفته شده است.

کاهش هزینه ها

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در سخنانی گفت: حذف خدمات حضوری سبب تسهیل در ارائه خدمات به مردم می‌شود و کاهش هزینه ارائه خدمات به مردم خواهد شد.

عبدالله نثار با بیان اینکه با توجه به بسترهایی که صورت گرفته، خدمات حضوری به ۶.۷ درصد کاهش یافته است، اضافه کرد: ۳.۶ درصد خدمات از طریق اپلیکیشن برق زنجان و۶۰ درصد از طریق دفتر پیشخوان خدمات دولت است که از مردم درخواست می‌شود، در راستای کاهش هزینه‌های خود از طریق اپلیکیشن‌ها خدمات دریافت کنند. مشترکان توجه داشته باشند که اپلیکیشن برق زنجان به زودی با اپلیکیشن برق من ادغام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه برق امید مشمول مشترکان خانگی است، ادامه داد: مشترکان پرمصرف شناسایی شده و شرکت با مراجعه به منزل مشترک و بررسی‌ تجهیزات راهکارهای کاهش مصرف را به مشترکان ارائه خواهند کرد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شماره جدید شهاب زنجان منتشر شد/از مصاحبه با رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی تا سرگذشت معدن

ج نوامبر 20 , 2020
🛑سرگذشت صنعت معدن و معدنکاری زنجان در نگاه مورخان؛ زنجان بهشت معادن 🛑به یاد مرحوم دکتر فیرحی- از عالم سیاست تا نواندیشی دینی 🟨کاهش تولید در بستر بازارهای سرمایه 🟨نکاتی درباره پرداخت نکردن وام به ۳۰ فعالیت اقتصادی 🟩 کتاب نویس- کتاب- کتابخوان 🟩استعداد شکوفا های زنجان در صنعت گل […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس