مدیر کل فنی و حرفه ای استان تاکید کرد: توجه به اشتغال معتادان ترک کرده

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، ایجاد اشتغال برای افراد ترک اعتیاد کرده را با هف کاهش بازگشت افراد به دام اعتیاد تاکید کرد.

مدیر کل فنی و حرفه ای

به گزارش شهاب زنجان به نقل از ایسنا، محمدرضا انصاری در محل مؤسسه خیریه امید منتظران با بیان اینکه خیریه‌ها در استان همیشه راه خود را پیدا کرده و در جامعه مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند، در سخنانی گفت: فنی و حرفه‌ای استان به عنوان متولی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه آموزش منجر به اشتغال فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع اشتغال یک مقوله مهم برای افرادی است که ترک اعتیاد کرده‌اند، عنوان کرد: این موضوع و بازگشت افراد ترک اعتیاد کرده، به جامعه باید مورد توجه همه از جمله مسؤولان و همچنین جامعه قرار گیرد.

انصاری با تاکید بر اینکه اقدامات و برنامه‌های مؤسسات خیریه و کمپ ترک اعتیاد نیاز به معرفی هرچه بیشتر به مردم دارد، خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی یک فرصت خوب بوده که باید به بهترین شکل از آن در رابطه با امور خیریه نیز استفاده کرد. 

انصاری با بیان اینکه اشتغال‌زایی و بازگشت یه جامعه افرادی که ترک اعتیاد کرده‌اند، از موضوعات مهم در جامعه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: این مؤسسه خیریه در این زمینه نیز فعالیت داشته و موضوع اشتغال این افراد را نیز دنبال خواهد کرد.

همچنین رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه امید منتظران با بیان اینکه حضور افراد، شخصیت‌ها و مسؤولان موجب دلگرمی افراد بستری در این کمپ می‌شود، گفت: از ابتدای تشکیل این خیریه، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی کمک شایانی به پیشبرد اهداف و همچنین احداث این مجموعه داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه این مؤسسه با کمک‌های مردمی و بخش خصوصی و فعالان اقتصادی فعالیت دارد و اعتبارات دولتی نداشته است، ابراز کرد: در این کمپ ترک اعتیاد اصل، برخورد با عزت و توجه و احترام به مراجعه کنندگان است.

زهرا خسروی با تاکید بر اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی امروز که باید آن را به صورت ویژه مورد توجه قرار داد ، موضوع اعتیاد است، گفت: اعتیاد یکی از آسیب‌هایی است که خانواده ها را تهدید می‌کند، به همین دلیل نیاز به مراقبت و فرهنگ‌سازی برای پیشگیری دارد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس روز/هوای صاف زنجان

د دسامبر 21 , 2020
شهاب زنجان – بعد از چند روز بارش متوالی بالاخره زنجان یک روز صاف به خود دید و آفتاب از زیر ابر بیرون آمد. عکس بالا را افشین نظری از عکاسان مطرح استان رو به روی جهاد دانشگاهی شهر زنجان به زیبایی به تصویر کشیده است.
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس