استقبال گسترده از وبینار تخصصی « کارآفرینی با تمرکز بر گیاهان دارویی»

اولین وبینار تخصصی کارآفرینی با تمرکز بر گیاهان دارویی با استقبال قابل توجه از سراسر کشور برگزار شد.

زهرا نقوی از کانون تکرا و مسئول هماهنگی برگزاری این دوره آموزشی با اعلام این خبر، گفت: در ابتدای این وبینار دکتر زینعلی، مشاور معاون وزیر و مجری ملی گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی مطالبی را در ارتباط با ظرفیت های قابل توجه کشور در بخش گیاهان دارویی به دلیل وجود گونه های فراوان و ورود سرمایه گذاران به این بخش به دلیل بازار هدف خاص مورد تاکید قرار داد.

وی ادامه داد: پیلار کوموس، مدیر شبکه پارک های آروماتیک و اوا مور، متخصص ارشد گیاهان دارویی و معطر  موسسه آموزشی و پژوهشی  CTFC، مطالبی را در ارتباط با تجربیات کاری خود در ارتباط با گیاهان معطر و راه اندازی و مدیریت پارک های گیاهان دارویی در کشور اسپانیا مطرح کردند.

 نقوی با بیان این که شرکت کنندگان در این وبینار از طیف گسترده اعضای جوامع محلی، فعالان حوزه گیاهان داروئی، محیط زیست و منابع طبیعی، جامعه علمی، نهادهای دولتی و سازمان های مردم نهاد و سرمایه گذاران بودند، یادآور شد: به دلیل استقبال قابل توجه، ادامه همین وبینار آموزشی روز شنبه هفته آینده برگزار می شود.

مسئول برگزاری این دوره آموزشی بر لزوم توجه به ظرفیت های بخش منابع طبیعی بخصوص گیاهان دارویی تاکید نمود و خاطرنشان کرد: امید است با این رویکرد و فراهم نمودن بستر تبادل اطلاعات و تجربیات و همچنین آشنایی با الگوهای موفق داخلی و خارجی بتوانیم، پتانسیل های این بخش در نقاط مختلف کشور را به همگان معرفی کنیم.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون؛ابتلای ۸۲ تن از کادر درمان بیمارستان امام حسین (ع) زنجان به کرونا

ش نوامبر 14 , 2020
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان گفت: تاکنون ۸۲ نفراز کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) زنجان به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه ۷۰ نفر از آنان بهبودی کامل و ١۲ نفر دیگر دوره نقاهت را طی می‌کنند. کبری شاکری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای شیوع […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس