از ابتدای شیوع کرونا تاکنون؛ابتلای ۸۲ تن از کادر درمان بیمارستان امام حسین (ع) زنجان به کرونا

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان گفت: تاکنون ۸۲ نفراز کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) زنجان به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه ۷۰ نفر از آنان بهبودی کامل و ١۲ نفر دیگر دوره نقاهت را طی می‌کنند.

کبری شاکری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۰۶ بیمار مشکوک و مبتلا بستری در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان بستری شده و تاکنون ۸۰۶ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۷ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری هستند که متاسفانه ۴۳ نفر از این بیماران به دلیل کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه ۸۲ نفر از کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) زنجان به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه ۷۰ نفر از آنان بهبودی کامل و ١۲ نفر دیگر دوره نقاهت را طی می‌کنند، افزود: اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق نصب پوسترها و بنرهای آموزشی و آگاهی‌بخشی در محوطه و سطح شهر در خصوص عدم حضور غیرضروری مراجعان در بیمارستان و راه‌های پیشگیری از شیوع این بیماری و ارائه نکردن خدمات به افراد بدون ماسک، انجام شده است.

این مسئول تصریح کرد: علی‌رغم تلاش‌های فراوان و شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) زنجان، برخی از اقدامات عمومی چون حذف ملاقات عمومی با بیماران، موکول کردن برخی از کمیته‌ها به بعد از ایام بیماری، جداسازی بخش کرونایی با سایر بخش‌های بیمارستان، گندزدایی مکرر بخش‌ها و محوطه بیمارستان در راستای پیشگیری از سرایت این بیماری به دیگران را از ابتدای بیماری کرونا در دستور کار قرار داده شده است.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پزشکان و کادر درمان استان، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از نیروهای بخش‌های دیگر و فراهم کردن تجهیزات و داروی مورد نیاز تلاش می‌کنند، تا از کیفیت خدمت‌رسانی به بیماران کاسته نشود.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش سرقت کابل روشنایی معابر شهری در زنجان

ش نوامبر 14 , 2020
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در هفته‌های اخیر آمار سرقت تاسیسات شرکت توزیع برق استان زنجان در حوزه شهری زنجان افزایش یافته است. علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع سرقت‌های اخیر کابل و روشنایی، اظهار کرد: در هفته‌های اخیر آمار سرقت تاسیسات شرکت […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس