جدیدترین اثر«محمدعلی خامه پرست» روانه بازار نشر شد

اثر جدید «ماه عسل در تیمارستان» به قلم محمد‌علی‌خامه‌پرست، روایت یونسی است که تصمیم می‌گیرد مدتی دیوانگی کند!. یونس برای آنکه دریابد در دنیای دیوانگان چه می‌گذرد با همراهی دوست روانپزشکش تصمیم می‌گیرد، مدتی را در تیمارستان به عنوان بیمار بستری بشود، اما هر چه می‌گذرد او متوجه غیرعادی بودن شرایط تیمارستان می‌‌گردد.

کتاب جدید خامه پرست

ماجرای قتل، زیرزمینی که پنجره‌هایش پوشانده شده و پرستاری که رفتارهای عجیبی دارد.

آیا او می‌تواند پی به رازهای این آسایشگاه مخوف ببرد؟ نگاه جزئی‌نگرانه در توصیف فضاها و شخصیت ها درک کاملی را در اختیار مخاطب نکته‌سنج و دقیق قرار می‌دهد.

درک بصری جاری در  توصیفات نویسنده این اثر به خوبی قادر است خودش را از متن جدا کند و در ذهن جریان یابد.

از سویی نویسنده به خوبی توانسته در بستر مکانی که به نظر بیروح و بی ماجرا به نظر می‌رسد، ماجراهایی هیجان انگیز، جذاب، پرکشمش و همچنین شخصیت هایی ملموس خلق کند تا جایی که کنجکاوی درباره سرنوشت هرکدام از شخصیت ها مانع از این می‌شود که داستان را  در نیمه راه رها کنیم.

این کتاب در ۲۳۸ صفحه از سوی انتشارات صاد روانه بازار نشر شده است. علاقمندان برای خرید این کتاب می توانند به سایت www.saadpub.ir مراجعه کنند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

داستان کوتاه فرغون

ی ژانویه 3 , 2021
از کاظم سلیمی مجموعه داستانی به نام «ریدو ریدو» در سال ۹۵ چاپ شده که مشتمل بر ده داستان کوتاه طنز است. داستان فرغون یکی از داستان های این مجموعه است. داستان های سلیمی در فضای بومی استان زنجان و روستاهای آن اتفاق می افتد و بازتابی از زندگی معاصر […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس