💢 شماره جدید شهاب زنجان با پرداختن به اوضاع مسگران این شهر زنجان منتشر شد. در بخشی از این گزارش آمده است:« مس جزوء صنایع دستی معتبر استان بوده و هویتی منطقه است.
کرونا رکود شدید در بازار مس حاکم کرده و افزایش قیمت مواد اولیه در آن بی تاثیر نبوده است».
💢 در این شماره به موضوع تدوین استراتژی برند شهری اشاره شده است. در بخشی از این مطلب آمده است؛ راهبرد دشوار برندسازی شهری ایجاد و هویتی برای شهر است که از گستره ای متغیرهای مفهومی نظیر تاریخ، مردم شناسی، اقتصاد سیاست و خط مشی و تشکیل شده است. البته در این مطلب به موضوع برند شهری زنجان اشاره شده است.
💢 در صفحه حافظه، سرگذشت تاریخی منطقه سبزه میدان زنجان منتشر شده است. نویسنده از روزگاران گذشته یاد می کند که مردم از این منطقه در ذهن داشتند.
💢 بیان ویژگی های دستگاه چهارگاه تیتر یک صفحه نوای این شماره است. در این مقاله به ویژگی های جالب این دستگاه موسیقی در روح و روان انسان اشاره شده است. مقایسه اوضاع موسیقی قبل و بعد از کرونا یادداشت این صفحه است.
💢 در این شماره مطالبی از علی توسطی، اسداله قربان زاده، جاوید عباسی فلاح، علی شیرازی و.. چاپ شده است