شماره جدید شهاب زنجان منتشر شد

💢 شماره جدید شهاب زنجان با پرداختن به اوضاع مسگران این شهر زنجان منتشر شد. در بخشی از این گزارش آمده است:« مس جزوء صنایع دستی معتبر استان بوده و هویتی منطقه است.

کرونا رکود شدید در بازار مس حاکم کرده و افزایش قیمت مواد اولیه در آن بی تاثیر نبوده است».
💢 در این شماره به موضوع تدوین استراتژی برند شهری اشاره شده است. در بخشی از این مطلب آمده است؛ راهبرد دشوار برندسازی شهری ایجاد و هویتی برای شهر است که از گستره ای متغیرهای مفهومی نظیر تاریخ، مردم شناسی، اقتصاد سیاست و خط مشی و تشکیل شده است. البته در این مطلب به موضوع برند شهری زنجان اشاره شده است.

💢 در صفحه حافظه، سرگذشت تاریخی منطقه سبزه میدان زنجان منتشر شده است. نویسنده از روزگاران گذشته یاد می‌ کند که مردم از این منطقه در ذهن داشتند.

💢 بیان ویژگی های دستگاه چهارگاه تیتر یک صفحه نوای این شماره است. در این مقاله به ویژگی های جالب این دستگاه موسیقی در روح و روان انسان اشاره شده است. مقایسه اوضاع موسیقی قبل و بعد از کرونا یادداشت این صفحه است.

💢 در این شماره مطالبی از علی توسطی، اسداله قربان زاده، جاوید عباسی فلاح، علی شیرازی و.. چاپ شده است

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی عنوان کرد: طارمی‌ها امیدوارترین مردم به زندگی در استان زنجان

چ سپتامبر 16 , 2020
معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: پارسال شهرستان طارم با ثبت ۸۰.۷۶ درصد بیشترین امید به زندگی را در استان داشت. به گزارش شهاب زنجان به نقل از ایسنا، محمدرضا صائینی، در جلسه شورای راهبری جمعیت استان زنجان، اظهار کرد: بر اساس آمار سال […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس