افزایش استراتژی بازاریابی اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

ترجمه : اسداله قربان زاده

منبع: www.lionblogger.com

تا همین اواخر در اینستاگرام عملکرد یک پست با تعداد کل پسندیدن های آن پست اندازه گیری می شود، اما امروزه برندها یک قدم جلوتر حرکت می کنند و آن ها به معیارهای عملکرد خود می پردازند و برای شناسایی عملکرد محتوای خود شروع به ردیابی ذخیره ها، نظرات، اشتراک ها ، بازدیدهای Story و حتی DM می کنند.

اینستاگرام

این ها آن طور که فکر می کنید دشوار نیستند. در این مقاله برای به اشتراک گذاشتن ۸ روشی طراحی شده است که می تواند استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما را در سال ۲۰۲۱ ارتقا دهد.

۱- محتوای قابل ذخیره ایجاد کنید

اشتراک، نظرات و ذخیره اینستاگرام از هر زمان دیگری ضروری است. بنابراین یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن سطح تعامل شما ایجاد محتوایی است که باعث می شود مخاطبان شما روی دکمه ذخیره کلیک کنند. اگر مخاطب محتوای شما را ذخیره کند ، می تواند به راحتی دوباره و دوباره آن را مرور کند. این آسانتر از یافتن محتوای مورد علاقه در کل محتوای نمایه شما است.

باید به خاطر داشته باشید که قبل از ایجاد محتوای قابل ذخیره ، باید به این فکر کنید که مخاطب شما از چه چیزهایی مهم تر است و چه ارزشی برای او پیدا می کند. این می تواند هر چیزی باشد ، از جمله الگوهای رفتاری خنده دار، اینفوگرافیک یا نقل قول های الهام بخش و غیره.

۲-از استیکرهای Stories Instagram استفاده کنید

اینستاگرام

اعتبار تصویر

هر روز ۵۰۰ میلیون حساب اینستاگرام از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند. این تعداد در سال ۲۰۲۱ نیز رشد خواهد کرد. برچسب های Stories روش برجسته ای برای تشویق پیروان شما است تا از طریق گپ با شما ارتباط برقرار کنند و تجربیات و نظرات خود را ارسال کنند. این به شما کمک می کند پیرو وفاداری ایجاد کنید و احساس کنید که آنها با نام تجاری شما مرتبط هستند. در اینجا دو نوع مهم برچسب وجود دارد که می توانید برای جلب مخاطبان خود استفاده کنید.

برچسب سوال: این به فالورهای شما کمک می کند تا از شما  questionsکنند. این یک فرصت عالی برای پیروان شما خواهد بود که در مورد محصولات خود اطلاعات زیادی کسب کنند و برند شما را بهتر بشناسند.

برچسب Quiz : اینستاگرام به شما امکان می دهد سوالات چند گزینه ای را به سبک چیزهای بی اهمیت به اشتراک بگذارید و نتایج را پیگیری کنید. اگر پیروان شما برای مسابقه پاسخ دهند ، آنها می توانند پاسخ صحیح را ببینند و همچنین شما می توانید تعداد کل آرا دریافت شده برای هر گزینه را مشاهده کنید. به غیر از این موارد اینستاگرام انواع مختلفی از برچسب دارد. همچنین می توانید از آنها استفاده کنید تا مخاطبان خود را درگیر جذابیت بیشتری کنید.

۳- به طور منظم آزمایش و تجزیه و تحلیل کنید

بهترین برنامه های محتوایی در اینستاگرام همیشه از آزمایشات ناشی می شوند. بنابراین شما باید مرتباً مطالب خود را آزمایش و تجزیه و تحلیل کنید. برخی از ایده ها برای آزمایش محتوای شما هستند. به طور مرتب انواع جدیدی از محتوا از جمله میم ها، محتوای تولید شده توسط کاربر، نقل قول ها، اینفوگرافیک های کوچک یا حتی عکس ها و فیلم ها را که می توانند در داستان ها و شبکه شما عالی باشند، آزمایش کنید. با انواع ویدئوها مانند فیلم های استوری اینستاگرام، IGTV ، و Instagram Reels آزمایش کنید. سبک های مختلف استوری را نیز امتحان کنید، زیرا بازدیدهای استوری اینستاگرام مورد توجه مخاطبان در سراسر جهان قرار می گیرد. انواع مختلفی از محتوا را آزمایش کنید و نکته مهم این است که فراموش نکنید که Instagram Analytics خود را مرتباً چک کنید.

۴-در مورد مارک و تجارت خود باز کنید

یکی از بهترین راه ها برای داشتن تعامل و اصالت بیشتر این است که در مورد برند و تجارت خود در برابر مخاطبان خود باز کنید. بسیاری از مارک ها و مشاغل با نشان دادن جنبه ای واقعی ، صادقانه و آسیب پذیرتر نسبت به تجارت و برند خود در حال محبوب شدن هستند. سطح بالایی از اصالت باعث ایجاد ارتباط محکم با مخاطبان شما و در نتیجه تعامل بیشتر آنها می شود.

۵-زیرنویس را بیشتر بنویسید

زمان صرف شده برای پست شما یکی از عواملی است که بر عملکرد پست های اینستاگرامی شما تأثیر می گذارد. بنابراین ساده ترین راه برای بهبود الگوریتم اینستاگرام خود نوشتن زیرنویس های طولانی تر است. طبق تحقیق متوسط ​​طول زیرنویس از سال ۲۰۱۶ دو برابر شده است. بنابراین زیرنویس های طولانی تر جذابیت بیشتری پیدا می کنند. تا سال ۲۰۲۱ پست در اینستاگرام با زیرنویس هایی با طول متوسط ​​۴۰۵ کاراکتر و برابر با ۶۵-۷۰ کلمه پر خواهد شد.

نکته حرفه ای: به جای پر کردن عنوان با شکلک ، برای افزایش تعامل جملات کامل بنویسید.

۶-محتوای قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید

یکی از ویژگی های مفید در اینستاگرام این است که کاربران پست شما را در استوری های اینستاگرام یا حتی DM خود به اشتراک می گذارند. این به شما کمک می کند حتی به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. نکته اساسی ساخت محتوایی است که مخاطب شما را به انتشار مجدد آن ترغیب کند. مشابه محتوای قابل ذخیره ، بسیار با نیازهای مخاطبان شما ارتباط دارند. اگر محتوای شما قابلیت به اشتراک گذاری بیشتری داشته باشد باعث افزایش نمایش  Instagram  برای پست شما می شود. بنابراین به میزان دسترسی و تأثیر خود فکر کنید و محتوای جذاب تری ایجاد کنید.

۷- بهترین زمان ارسال خود را پیدا کنید

روش های زیادی برای افزایش تعامل وجود دارد ، اما ارسال پست در هنگام فعالیت بیشتر مخاطب یک راه آسان برای رسیدن به یک هدف است. طبق الگوریتم اینستاگرام پست هایی را دوست دارد که در مدت کوتاهی تعامل بیشتری ایجاد می کنند و آن پست را در اولین فید دنبال کننده شما منتقل می کنند. برای یافتن پست صحیح ، می توانید از تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده کنید. با استفاده از هفت بار ارسال پست در بهترین پست های شما از ماه اخیر ، به طور خودکار بهترین زمان ارسال را محاسبه می کند.

۸-هشتگ ها همه چیز هستند

اگر می خواهید بازاریابی اینستاگرام خود را بالا ببرید، هشتگ ها نقش مهمی در هدایت افراد بیشتر به سمت پست های شما دارند. می توانید از هشتگ های معروف و پرطرفدار مرتبط با پست خود استفاده کنید. اینستاگرام به شما امکان می دهد ۳۰ هشتگ به پست خود اضافه کنید. بنابراین می توانید از این ویژگی استفاده کرده و تعامل خود را افزایش دهید.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مزایا و معایب برند تجاری

ش ژانویه 9 , 2021
ترجمه : سینا قهرمانی منبع : www.fao.org یک سازمان واقعاً گرایش به بازاریابی خصوصاً با این سوال روبرو خواهد شد که برند چگونه در خدمت مصرف کننده است؟ برند تجاری می تواند به طرق مختلف به مصرف کنندگان کمک کند. نام های تجاری چیزی راجع به مشخصات محصول به مصرف […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس