خبر خوش رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی استان در آخرین روزهای سال:آغاز سرمایه گذاری صنایع غذایی بهروز در زنجان

رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی استان، از آغاز سرمایه گذاری صنایع غذایی بهروز در استان زنجان  خبر داد و گفت: برند معروف صنایع غذای بهروز ضمن عقد قرارداد با شرکت شهرک های صنعتی زنجان و خرید زمین۱۲ هکتاری در شهرک شهید شهریاری فعالیت های خود در استان زنجان را شروع کرد.

محسن حمیدی با اعلام این خبر به «شهاب زنجان»، گفت: به دنبال تصمیم صاحبان برند صنایع غذایی مذکور برای توسعه سرمایه گذاری های خود در خارج از استان البرز با پیگیری های چند ماهه اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان از این واحد تولیدی به منظوری سرمایه گذاری ترغیب و با دریافت جواز تاسیس و سایر فرآیندهای لازم زمینه برای سرمایه گذاری این شرکت در زنجان عملیاتی شد.

به گفته وی، شروع فعالیت های تولیدی این برند مطرح غذایی در استان زنجان خبری خوشی برای  حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی این بخش محسوب می شود.

حمیدی با بیان اینکه جای خالی چنین برندهای نام آشنای کشور در استان خالی است، اظهار امیدواری کرد؛ با راه اندازی این شرکت در استان شاهد توفیق های روزافزون در حوزه های مختلف باشیم.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در آخرین روزهای سال؛ کانون زنان بازرگان استان زنجان تشکیل شد

پ مارس 18 , 2021
در آخرین روزهای سال کانون زنان بازرگان استان زنجان با حضور بانوان فعال در این حوزه تشکیل شد. در جلسه هیات مدیره منتخب مجمع عمومی کانون زنان بازرگان استان زنجان که در محل اتاق بازرگانی استان زنجلن برگزار شد،مهری حسنی به عنوان رئیس هیات مدیره، نرگس آشوری به عنوان نایب […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس