مرد متعصب زنجانی

غلامحسین صحافی جزوء قدیمی های اتحادیه الکتریکی،لوستر فروشان و تابلوسازان زنجان است و وقتی پای حرف های پرمهر او می نشینی همه اش بوی اصالت و تعصب به این آب و خاک می دهد.

غلامحسین صحافی

او همیشه از خرید محصولات بومی حرف می زند و اعتقاد دارد، برای توسعه زنجان باید نسبت به همدیگر تعصب داشته باشیم. او با بیان اینکه اجداد من در این شهر قدم زده اند و من وامدار تمامی آن ها هستم، می گوید: من نسبت به آن ها و مردم این شهر تعصب دارم و دوست دارم، تمامی مردم با درک این مساله مهم همچون بیشتر شهرهای کشور در شرایط کنونی هوای همدیگر را بیشتر داشته باشند.

سرپرست اتحادیه صنف الکتریکی،لوستر فروشان و تابلوسازان زنجان بیان می کند: یک دست صدا ندارد و برای توسعه شهر و استانمان باید دوشادوش هم حرکت کنیم و از سختی ها خسته نشویم.

او با بیان اینکه اصناف بخصوص صنف الکتریکی،لوستر فروشان و تابلوسازان زنجان نسبت به این شهر و تولیدکنندگان محصولات برق تعصب خاصی دارند،اظهار می کند: همیشه در جلسات مختلف همکاران را به خرید سیم و کابل از شرکت های بومی استان تشویق کرده ام و خوشبختانه با وجود شرکت های تولید موفق در این زمینه نیازی به واردات از سایر استان ها نیست.

البته صحافی در صحبت هایش به این مهم هم اشاره می کند که برای توسعه استان ارگان های دولتی هم باید قدم بردارند و از تولیدکنندگان و صنوف حمایت کند. او در صحبت هایش کسادی بازار این صنف در سال ۹۹ را یادآور می شود و می گوید: قیمت جهانی مس بالا رفت و قدرت خرید کم شد و این در کاهش فروش فعالان این صنف به چشم می آمد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلایل عدم رشد برندها در زنجان

س آوریل 6 , 2021
حسین عباسی منفرد – یک اصطلاح رایج بین زنجانی ها با این عنوان«زنجاندا آلا قارقا بالا قویماز» وجود دارد که حکایت از این دارد، برندها (چه شخصی و چه شرکتی) نمی توانند در زنجان رشد کنند و به همین دلیل است که ما برند مهم در سطح ملی کم داریم. […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس