رییس کل دادگستری استان:۱۰۰ محکوم مالی به کمک خیران در زنجان آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰ محکوم مالی به کمک خیران در زنجان آزاد شدند.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از دادگستری کل زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت: از ابتدای سال‌جاری تا ۳۱ شهریور ماه تعداد ۱۰۰ محکوم جرائم غیر عمد مالی با بدهی بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: در این میان ۹۶ میلیارد ریال گذشت شکات، ۳ میلیارد ریال آورده محکومین، ۵۱ میلیارد ریال قبولی اعسار و مابقی در قالب بیمه خودرو و غیره توسط ستاد دیه پرداخت شده است.

صادقی نیارکی افزود: در جشن گلریزان امسال ۲۶ میلیارد ریال کمک‌های نقدی توسط خیرین استان آنهم در شرایط کرونایی و عدم برگزاری جشن گلریزان بصورت اجتماعی جمع‌آوری شده است که مبلغ قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: این کمک‌ها نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۳ درصد افزایش داشته است که جا دارد از همه افراد خیر و نوع دوست تشکر و قدردانی کنم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه مردم نوع‌دوست و خیر استان در طول سال برای کمک به آزادی زندانیان مالی پیشگام هستند، گفت: در همین راستا با کمک ۱۵۰ میلیون ریالی یک خیر در شهرستان سلطانیه، زمینه آزادی دو محکوم جرائم غیرعمد مالی از زندانی فراهم شد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:۶۵ هزار زنجانی حاشیه نشین هستند

چ سپتامبر 23 , 2020
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان،گفت: بر اساس آخرین آمار ۶۵ هزار نفر از شهروندان زنجانی در مناطق حاشیه نشین زندگی می‌کنند. مسیح الله سلطانی با بیان اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار جدی است، به مهر گفت: این استان در خصوص آسیب‌های […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس