کشف قاچاق ۲۰ میلیاردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

 ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ در اتوبان زنجان – قزوین  مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از این خودرو ۱۳۵ دستگاه تبلت و ۴۹۷ دستگاه کارت خوان قاچاق کشف کردند که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

خانی‌پور همچنین از کشف ۹ کیلو ۴۷۰ گرم تریاک و دستگیری یک نفر خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در حال گشت‌زنی به یک خودروی تیبا در اتوبان زنجان – قزوین مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست داده و پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی از آن موفق به کشف این مقدار تریاکی شدند که به صورت حرفه‌ای جاسازی شده بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشته که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

26 هکتار از اراضی سلطانیه در آتش سوخت

د سپتامبر 28 , 2020
رئیس اداره منابع‌طبیعی سلطانیه گفت: ۲۶ هکتار از اراضی سلطانیه در آتش سوخت. مالک‌اژدر افشاری از وقوع یک فقره آتش‌سوزی در روستای چپدرق این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۶ هکتار از اراضی شهرستان دچار حریق شد.نیروهای منابع‌طبیعی شهرستان سلطانیه پس از دریافت گزارش حریق، به منظور […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس