شماره جدید شهاب زنجان منتشر شد /تشریح چالش های صنعت استان و چند پیشنهاد/ جزییات نقشه راه تجارت خارجی

شماره جدید شهاب زنجان با پرداختن به اوضاع صنایع استان به بهانه روز صنعت و معدن منتشر شد. در این شماره اهالی صنعت و معدن استان و دست اندرکاران امر نقطه نظرات خود را درباره وضعیت تولید در سال گذشته و اکنون عنوان کردند و حتی پیشنهادهایی را برای بهبود اوضاع کسب و کار در شرایط کرونایی داشتند.

رئیس اتاق بازرگانی استان در بخش نخست گفتگو با شهاب زنجان جزئیات کلی نقشه راه تجارت خارجی استان را با هدفگذاری یک میلیارد دلاری تشریح کرده است . در این گزارش منتشر شده از سوی اتاق استان ساز و کار رسیدن به اهداف این میزان صادرات با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های استان در بخش های مختلف آورده شده است.
گزارش درباره خرید و فروش زمین در نقاط مختلف استان از دیگر مطالب این شماره است که در آن به نقش دلال در افزایش قیمت مسکن اشاره شده است.
اکوتوریسم بر پایه توسعه پایدار تیتر یک صفحه زیست این شماره است که در آن نگارنده نگاهی جامع به این ظرفیت مهم گردشگری استان انداخته است.
در صفحه هست نیز مطلبی درباره اوضاع فعالیت هنرمندان در شرایط کرونایی و تاثیری که بر کسب و کار این طیف از جامعه گذاشته، منتشر شده است.
در این شماره مطالبی از صمد یوسفی اصل، علی یگانه فرد،محمود ضرابی، فرزاد عباسی،نیما ظهیریان،ولی اله بیات،رضا کشاورز،مریم بهرامی،حسین عباسی منفرد،سارا اردو،لیلی قاسمی و آرمین ابراهیمی به چشم می خورد.
#من_ماسک_میزنم
@SHZANJAN

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خبر داد: افزایش ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس 121 زنجان به 16 کلاینت

ش جولای 4 , 2020
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در راستای مدیریت تماس های بهمنی ناشی از وقوع حوادث وسیع در شبکه و مدیریت اضطراری بار، ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس ۱۲۱ از ۹ کلاینت همزمان به ۱۶ کلاینت افزایش یافت. علی علیزاده اظهار کرد: در راستای افزایش ظرفیت پاسخگویی و مدیریت […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس