منافع و دارایی‌های از دست رفته سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان احیا شد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان از احیاء منافع و دارایی های سازمان در دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهاب زنجان، سعید امیدی درباره جزییات این اقدام بیان کرد: یکی از عملکرد های مشخص و روشن سازمان تمرکز بر تعیین تکلیف شرکت منحله پدیده تجارت از شرکت های راکد وابسته به سازمان بود.

به گفته وی، در همین راستا طی جلسات و تعاملات متعدد با شرکت ناصر الجزیره کویت به عنوان طرف قرارداد تجاری سازمان در اواخر دهه ۸۰ و پس از اخذ مجوزهای قانونی از شورای سازمان و هیات مدیره و انجام توافقات قطعی با طرف قرارداد،  نقدینگی بلوکه شده به دلیل اختلافات فی ما بین بعد از گذشت ۱۰ سال وصول شد.

امیدی ادامه داد: همچنین طی اقدام دیگری یک دستگاه مینی لودر بابکت بعد از هشت سال و با حل و فصل گره های قانونی از گمرک ترخیص شده و به قیمت کارشناسی در اختیار شهرداری دندی قرار گرفت.  

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان با بیان اینکه در راستای تکالیف قانونی، پرداخت مطالبات بیمه و مالیات این مجموعه نیز از محل مبالغ وصولی، انجام شده است، افزود: تسهیلات معوق مربوط به شرکت پدیده تجارت که سهامدار عمده آن سازمان همیاری بوده است  نیز بعد از گذشت ۱۰ سال تعیین تکلیف شده است.

امیدی  با اشاره به اینکه مراحل اداری و حقوقی انحلال شرکت پدیده تجارت انجام شده است، افزود: روند حقوقی در مراحل پایانی است تا مانع بسیار مهم دیگری از مسیر فعالیت های رو به جلو این سازمان که سهامداران آن مجموعه ۲۱ شهرداری استان هستند، برداشته شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان خاطر نشان کرد: این سازمان به شهرداری ها تعلق دارد و در واقع اصلی ترین تلاش این بود که  همیاری شهرداری ها به ریل اصلی و مسیر اصلی برگردد که  در این راستا  تعامل حداکثری با شهردار ی ها  را مبنا قرار داده و و در داخل  مجموعه نیز بر روی خرد جمعی و کار تیمی تاکید شده است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دومین ابرکانال میلیونی هم فتح شد؛ «دنیای اقتصاد» آینده بازار سهام را بررسی می‌کند رصد بورس از قله ۲ میلیون

د آگوست 3 , 2020
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران پس از گذشت دو ماه دومین سوپرکانال را نیز فتح کرد و به ارتفاع بی‌سابقه ۲ میلیون واحد رسید. تا چندی پیش کمتر کسی از بین تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند که بازار سهام با چنین سرعت شتابانی پیش برود؛ اما هجوم پیوسته و غیرمترقبه ورود […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس