تا پایان شهریور؛۵ پروژه گردشگری در زنجان به بهره برداری می رسد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از بهره برداری پنج پروژه گردشگری تا پایان شهریور امسال خبر داد.

به‌ گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط‌ عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند با اعلام این خبر گفت: «این پروژه‌ها شامل دو پروژه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در شهرستان زنجان، دو پروژه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و اقامتگاه بوم گردی در شهرستان طارم و یک پروژه اقامتگاه بوم گردی در شهرستان ماهنشان  تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسند.

وی هدف از اجرای این پروژه‌ها را ایجاد اشتغال و توسعه صنعت گردشگری و صنایع دستی در استان بیان کرد و ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت این پروژه ها از ابتدای سال گذشته با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز و بهره‌برداری از این مراکز با اشتغالزایی ۷۰ نفر تا شهریور امسال خواهد بود.

 مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: اکنون نیازمند توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهر تاریخی زنجان  به ویژه در زمینه توسعه اقامتگاهها مخصوصا هتل‌های ۴و۵ ستاره هستیم.

۲۶/ق

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چگونه پراید بازار خودرو را به هم ریخت؟

ش مه 16 , 2020
این روزها خودروی پراید معیار سنجش بازار خودروی کشور است. افزایش قیمت این خودرو به معنای التهاب جدید در بازار است و کاهش قیمت این محصول یعنی بازگشت آرامش به بازار التهاب‌زده خودرو. به گزارش شهاب زنجان به نقل از دنیای اقتصاد، اگر قیمت پراید روند صعودی به خود بگیرد […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس