دزدان، قبور را نشانه رفته اند!

بی حرمتی ها شاخ و دم ندارد و هر کسی که به هر شکل و شمایل ممکن رفتارهای پرخاشگرایانه و یا دور از انتظار را داشته باشد، باید در قبال این گونه رفتارها پاسخگوی دیگران و جامعه ای که در آن زندگی می کند، باشد.

خالی از لطف نیست که به این مهم هم اشاره شود که هر کس در قبال رفتار خود در جامعه مسئول است که بازتاب این رفتارها در جامعه نهادینه خواهد شد.

چند وقت قبل که گذرم به قبرستان پایین بلوار آزادی زنجان افتاد با صحنه هایی دلخراش رو به رو شدم. گویی دزدان سرگردنه این بار قبور را نشانه رفته اند و با دستبرد به مزارها میله های های اطراف قبرها را از جا کنده اند.

لااقل به حرمت ماه محرم و صفر این قبیل صحنه های زشت را رقم نزنید. این قبیل افراد فرصت طلب با درک اینکه در روزهای کرونایی کمتر کسی به قبرستان ها مراجعه می کند، این عمل را انجام داده اند. بازخورد رفتارهای ما در جامعه ظهور و بروز پیدا می کند به خصوص در یک محیطی که پای آخرت ما در میان است.    

 از شهرداری و نیروهای انتظامی هم انتظار داریم، برای رفع این بی حرمتی ها نسبت به گذشتگان مردمان همین شهر تدبیری اتخاذ کند تا شاهد این قبیل رفتارهای بد در قبرستان ها نباشیم. از مردم هم انتظار داریم، در قبال این گونه حرکت ها بی تفاوت نباشند و موارد را با رسانه ها و مسئولان مربوطه در میان بگذارند.

شهروند زنجانی

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وبگردی/ مجموعه گاخ

س اکتبر 13 , 2020
به سراغ صفحه مجازی صنایع غذایی گاخ می رویم. مجموعه ای که در تولید و بسته بندی میوه خشک،سبزی و صیفی جات خشک در کنار انوع پودر میوه و ادویه جات فعالیت دارد. این واحد صنعتی یکی از واحدهای موفق در امر صادرات بوده که محصولات تولیدی کاملا ارگانیک دارد. […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس