با پیگیری دادستان عمومی و انقلاب زنجان؛ مشکل تامین برق شرکت شیمی قرن زنجان برطرف شد

شهاب زنجان – با هدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی دادستان عمومی و انقلاب زنجان به همراه مدیران بخش صنعت و تولید استان از نزدیک مشکلات و موانع سد راه تولید شرکت شیمی قرن زنجان را حل کردند.

مشکل تامین برق شرکت شیمی قرن زنجان برطرف شد

به گزارش روابط‌عمومی دادگستری‌کل استان زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی نوآوران زنجان و شرکت شیمی قرن که تولیدکننده انواع ژل ضدعفونی‌کننده و خانواده مواد شوینده و پاک‌کننده، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان زنجان خود را مکلف می‌داند که در راستای تحقق شعار سال و معنویات مقام معظم رهبری از واحدهای تولیدی حمایت کرده و موانع تولید را برطرف کند.

وی با فراهم شدن فرصت اشتغال تعداد ۶۰۰ نفر کارگر به صورت مسقیم، ادامه داد: دادگستری زنجان مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی را بررسی می‌کند و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در این قوه وجود دارد سعی شده تا حمایت‌های مناسبی صورت بگیرد خصوصا اینکه شرکت در حمایت از کارگر و عدم تعدیل نیرو و اولویت استفاده از زنان سرپرست خانواده و نیز پیشگیری از وقوع حوادث کاری، خصوصا بهره‌گیری از نوآوری‌های خاص و تولیدات داخلی و استفاده از تصفیه‌خانه به‌روز موفق بوده است.

این مسئول با بیان اینکه حمایت از شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به  جهش تولید نامگذاری شده، یک تکلیف شرعی است و اینکه ایشان شخصا به موضوع تولید داخل ورود کردند و در واقع معظم‌له ناجی صنعت کشور بودند و در این راستا همه باید به وظیفه و تکلیف شرعی عمل کنیم.

کرمی تصریح کرد: فعالیت چنین شرکت‌های تولیدی و ایجاد اشتغال و استفاده ۹۵ درصدی کارگران بومی خود استان زنجان اقدامی ارزشمند است، لذا حمایت از این شرکت‌ها و تلاش برای رفع موانع تولید یک وظیفه است و دادگستری استان زنجان در این راستا با جدیت و اقتدار به وظیفه قانونی عمل خواهد کرد.

وی در ادامه با حضور در جلسه مشترک بین رییس سازمان صمت استان، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان و مدیرعامل و کارشناسان شرکت شیمی قرن در خصوص رفع مشکلات این شرکت پس از شنیدن نظرات مسئولان گفت: مشکل تامین برق شرکت برای افزایش تولید و ایجاد خط تولید بایستی مرتفع شود، پس وظیفه حاکمیت برای رفع مشکل برق شرکت شیمی قرن این است که برق را در ورودی شرکت تحویل دهد، بنابراین هدف بنده از بازدید از شرکت، حل این موانع است.

۲۶/ش

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ذرات بزاقی،عامل جدید انتقال ویروس کرونا

ج مه 22 , 2020
ویروس کرونا می‌تواند مدت‌ها در هوا معلق بماند و همراه با ریزذرات بزاقی هنگام صحبت کردن منتشر شود. به گزارش شهاب زنجان به نقل از ایسنا، متخصصان آلمانی به همین خاطر توصیه می‌کنند که هوای محیط‌های بسته را از طریق بازکردن در و پنجره‌ها مرتب تهویه کنید. صورت خود را با […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس