صادرکنندگان نمونه ملی استان زنجان معرفی شدند

سه واحد صنعتی از استان زنجان به عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب شدند.

روز صادرات

به گزارش شهاب زنجان، در مراسم روز ملی صادرات که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از مسئولان کشوری و فعالان بخش خصوصی برگزار شد، واحد صنعتی سیم و کابل ابهر، گسترش صنایع روی ایرانیان و نیز ایران ترانسفو زنگان به عنوان واحد صادرکنندگان نمونه معرفی شدند.

شرکت کابل ابهر با بیش از ۲۵ سال فعالیت بزرگترین تولید کننده، تامین کننده و صادر کننده کابل های برق با کیفیت، با ولتاژ بالا در ایران است. کابل های نوآورانه این شرکت بزرگ صنعتی برای استفاده در پروژه های پیشرو در زمینه توسعه شناخته شده و دارای اعتبار جهانی است. همچنین شرکت صنایع روی ایرانیان در سال۱۳۸۴ به منظور تولید دو هزار تن ورق روی در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی زنجان به ثبت رسید و در سال۱۳۸۶ آغاز به کار کرد.

این  شرکت توانست در۶ سال پروانه بهره برداری خود را ارتقاء و مجوز تولید سالیانه ۶۰۰۰ تن شمش روی را کسب نماید. در این مجموعه شمش روی بر اساس استانداردهای داخلی و در گریدهای Zn*2، Zn3*، SHG  با خلوص بالاتر از ۹۹٫۹۸ درصد روی در حال تولید است و نیز هیدروکسید روی با هدف جلوگیری از آلایندگی محیط زیست و هدر رفت سرمایه ملی تولید می شود.

ایران ترانسفو زنگان نیز با نیم قرن تجربه در صنعت ترانسفورماتور به عنوان تولید کننده پیشرو در خاورمیانه همواره به دنبال ارتقا کیفیت و تولید محصولات متنوع همگام با فناوری روز دنیا می باشد. محصولات شرکت بخش وسیعی از ترانسفورماتور های کوچک توزیع تا ترانسفورماتور های بزرگ قدرت، ترانسفورماتور های خاص متناسب با نیاز صنعت، تجهیزات ترانسفورماتور و همچنین انواع پست ها را در بر می گیرد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خانوادگی تجارت کنید

س ژانویه 19 , 2021
ترجمه: اسداله قربان زاده مشاغل خانوادگی یک سازمان تجاری است که در آن تصمیم گیری تحت تأثیر چندین نسل از خانواده، وابسته به خون یا ازدواج یا فرزندخواندگی است که هم توانایی تأثیرگذاری در چشم انداز تجارت و هم تمایل به استفاده از این توانایی را برای پیگیری دارد. آن […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس