همایش منطقه‌ای تغییر اقلیم در زنجان مجازی برگزار می شود

از سوی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان همایش منطقه‌ای تغییر اقلیم و گرمایش زمین روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند امسال به ‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

تغییر اقلیم

به گزارش شهاب زنجان، این همایش در موضوعات تغییر اقلیم و سلامت، تغییر اقلیم و بحران آب (سطحی و زیرزمینی)، تغییر اقلیم و مخاطرات زمین (ریزگرد، سیل، فرونشست، خشکسالی و غیره)، تغییر اقلیم و آموزش، تغییر اقلیم، کشاورزی و امنیت غذا، اقلیم و معماری سنتی، مدیریت پایدار انرژی و آب، گازهای گلخانه‌ای (راه‌های کاهش)، دیرینه اقلیم و رسوب‌شناسی، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، مدل‌سازی و پیش‌بینی تغییر اقلیم (منطقه‌ای و جهانی) برگزار می شود.

دکتر یوسف ثبوتی، مجید عباسی، ابوالفضل رضایی، مصطفی نادری، مسعود ساعت‌ساز، ویلما بایرام‌زاده، ساویز صحبت کاشانی، پدرام عطارد، بهرام طاهری و یدالله سبوحی اعضای کمیته علمی و فرهاد ثبوتی، مجید عباسی، وحید موسوی و سارا بازرگان اعضای کمیته اجرایی این همایش را تشکیل می دهند.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش مقالات خود را تا ۱۷ بهمن‌ به آدرس الکترونیکی؛ https://iasbs.ac.ir ارسال کنند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

موسیقی شعر در آواز و تصنیف/كشف موسيقي ذاتي مهمترين نكته در خواندن درست شعر است

س دسامبر 29 , 2020
*جاوید عباسی فلاح –  در این نوشتار به بررسی رعایت موسیقی شعر در خواندن آواز و تصنیف که مربوط به دانش و اطلاعات هنری و ادبی است و در واقع به تناسب کلام و موسیقی به لحاظ ظاهری یا بیرونی و نه محتوا  پرداخته می شود. موسیقی شعر از عوامل […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس