دستگیری عاملان شهادت دو محیط‌بان زنجانی

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری عاملان شهادت دو محیط بان، گفت: عاملان شهادت دو محیط‌بان زنجانی در کمتر از۱۲ ساعت توسط پلیس استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شهاب زنجان، سردار رحیم جهانبخش با اعلام این خبر بیان کرد: در تعقیب و گریز محیط‌بانان با افراد ناشناس در منطقه حفاظت شده  فیله‌خاصه در شهرستان زنجان دو نفر از محیط‌بانان بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از این اقدام ناراحت‌کننده، عملیات شناسایی و دستگیری متهمان با محوریت پلیس آگاهی و با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی آغاز شد، افزود: عاملان شهادت این دو محیط‌بان زنجانی شناسایی و در اقدامی هوشمندانه و حرفه‌ای دستگیر شدند.

به گفته وی، اطلاعات پلیس و تحقیقات صورت گرفته، حاکی از این است که این دو محیط‌بان علی‌رغم برتری تجهیزاتی که نسبت به شکارچیان غیرمجاز داشتند، برای پرهیز از اقدامات غیرقانونی، قانون به کارگیری سلاح را رعایت کرده و قصد دستگیری آنان را در محیط حفاظت شده داشتند ولی متاسفانه متهمان در اقدامی غافل‌گیرانه این دو محیط‌بان را که تا آخرین لحظه از کیان محیط‌زیست دفاع می‌کردند، به شهادت رساندند.

فرمانده انتظامی استان،با تاکید بر اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به شکار غیرمجاز و شهادت دو محیط‌بان اعتراف کردند، اضافه کرد: ماموران در بازرسی از متهمان سه قبضه اسلحه شکاری به همراه ابزارآلات شکار و مقداری گوشت شکار غیرمجاز کشف کردند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان خبر داد: درگیری شهرستان‌های زنجان با کرونای انگلیسی/ با همکاری بیمارستان‌های خصوصی از شکستن سد آخر پیشگیری می‌کنیم/طبق پیش بینی۱۵۰۰تخت بیمارستانی در استان نیازداریم

پ آوریل 8 , 2021
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان با اعلام این خبر که همه شهرستان‌های استان زنجان درگیر و آلوده به کرونای انگلیسی هستند، گفت: نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط زنجانی‌ها هستیم. به گزارش شهاب زنجان به نقل از ایسنا، پرویز قزلباش در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئوکنفراس برگزار […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس