از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری استان؛ کارگاه آموزشی همیاران طبیعت مجازی برگزار شد

با هدف معرفی بیشتر ظرفیت ها و جایگاه بالای منابع طبعی استان زنجان یک دوره کارگاه آموزشی ویژه همیاران طبیعت به شکل مجازی در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شد.

دوستداران طبیعت

به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی استان، رئیس اداره آموزش ترویج و مشارکت های مردمی این اداره کل با اعلام این خبر گفت: به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت افراد این کارگاه به صورت مجازی برگزار شد.

علی ایده لویی با اشاره به اینکه ۱۵۰ همیار طبیعت از شهرستان های مختلف استان در این کارگاه شرکت داشتند، افزود: همیاران طبیعت یکی از مهمترین ظرفیت‌ها برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی محسوب می شوند.

وی از دوستداران طبیعت خواست تا با حساسیت بالا موضوع عضویت در همیار طبیعت را پیگیر باشند تا ازطبیعت خدادی با کمک همدیگر حفاظت و حراست داشته باشیم، و نسل آیندگان نیز از این موهبت الهی بهره مند شوند.

همچنین جوادی، کارشناس اداره آموزش ترویج و مشارکت های مردمی به اهمیت منابع طبیعی تجدید شونده و نقش جنگل ها و مراتع در حفاظت از آب و خاک و تامین علوفه دام ها و اقتصاد جوامع محلی و ترویج فرهنگ منابع طبیعی در جامعه  تاکید کرد و ادامه داد: افراد می توانند با عضویت در طرح همیار طبیعت از طریق سامانه همیاران طبیعت اقدام نمایند.

معرفی و ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین اقشار جامعه، جلب مشارکت مردم در امر حفاظت،احیاء و توسعه منابع طبیعی از اهداف این طرح است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نگاهی تاریخی به یکی از مناطق شهر زنجان/میدانگاه سرچشمه

پ فوریه 11 , 2021
فرج الله داوودی – بخش سوم : مرحوم دکتر صارمی در ادامه خاطرات خود گریزی به مرکز ثقل محله سرچشمه می زند. «از [میدان گاه] سرچشمه بگویم که از فضاهای بسیار فعال محله بود در مرکز این میدان شیر ابی قرار داشت و یکی از قنات های شهر [قنات موسوم […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس