اجرای طرح کاداستر و تثبیت اراضی ملی در ۱۵۱هزار هکتار از اراضی طارم

از ابتدای سال تاکنون در ۱۵۱ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان طارم طرح کاداستر اجرا شده است.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، ضیاءالدین حسنلو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم با اشاره به این که مساحت کل این شهرستان ۲۲۴ هزار هکتار است گفت: از این آمار حدود ۴۳ هزار مستثنیات می باشد.

به گفته وی، ۱۸۱ هزار هکتار از شهرستان طارم را اراضی ملی، مرتعی و جنگلی تشکیل می دهد.

حسنلو با بیان این که در کل روستاهای شهرستان طارم اصلاح هندسی صورت گرفته است گفت: این طرح یک سال است که در این شهرستان آغاز شده است و پس از رفع تداخلات، مرز اراضی ملی و مستثنیات مشخص خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم، خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون در ۱۵۱ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان طارم طرح کاداستر اجرا شده است.

به گفته این مقام مسئول، از اراضی این شهرستان ۳۰ هزار هکتار باقی مانده، و بر اساس پیش بینی های انجام شده قرار است در سال آینده طرح کاداستر در این اراضی نیز انجام شود.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با شعار «همه با هم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی»؛ برنامه های هفته منابع طبیعی تشریح شد

ی فوریه 21 , 2021
جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت هفته منابع طبیعی با حضور مدیر کل و کارشناسان مربوطه در محل این اداره کل برگزار شد. به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی این اداره کل، خلیل آقاجانلو، مدیر کل اداره کل منابع طبیعی استان در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن هفته […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس