با شعار «همه با هم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی»؛ برنامه های هفته منابع طبیعی تشریح شد

جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت هفته منابع طبیعی با حضور مدیر کل و کارشناسان مربوطه در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی این اداره کل، خلیل آقاجانلو، مدیر کل اداره کل منابع طبیعی استان در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن هفته منابع طبیعی، گفت: هفته منابع‌ طبیعی فرصت مغتنمی برای فرهنگسازی در حوزه درختکاری و حفظ منابع طبیعی و محیط زیست است.

وی افزود: امسال برنامه های مختلفی برای این هفته در نظر گرفته شده و همچنین تمامی برنامه ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

آقاجانلو ادامه داد: در روز ۱۴ اسفند ماه برنامه ای با حضور رئیس جمهور و استانداران کلیه استان ها به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار خواهد شد که در حاشیه آن غرس نهال نیز به صورت نمادین اجرا می شود.

در ادامه مهدی نوربخش، مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان، گفت: شعار امسال هفته منابع طبیعی ” همه با هم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی” اعلام شده است.

وی به روز شمار این هفته نیز اشاره کرد و گفت: ۱۵ اسفند ماه منابع طبیعی درختکاری و توسعه پوشش گیاهی، ۱۶ اسفند ماه منابع طبیعی آبخیزداری و آبخوانداری، ۱۷ اسفند ماه منابع طبیعی فرهنگ و رسانه، ۱۸ اسفند ماه منابع طبیعی حفاظت و قانون، ۱۹ اسفند ماه منابع طبیعی آموزه های دینی، ۲۰ اسفند ماه منابع طبیعی آموزش و پژوهش، ۲۱ اسفند ماه منابع طبیعی خانواده و مسئولیت اجتماعی، و ۲۲ اسفند منابع طبیعی ایثار و شهادت نامگذاری شده است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرامرز شیروانی،رئیس شعبه ممتاز خیابان خرمشهر زنجان در گفتگو با «شهاب زنجان»:تولید،مولد توسعه در جامعه است

ی فوریه 21 , 2021
اسداله قربان زاده– چند وقت قبل در یک جمعی از اهالی صنعت صحبت از حمایت بانک های عامل شهر زنجان با بخش تولید به میان آمد. این صحبت ها تا جایی پیش رفت که بی محابا سخن از رئیس شعبه خیابان خرمشهر بانک ملی زنجان مطرح شد و اینکه در […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس