در ۱۰ ماه گذشته صورت گرفته است؛ ۴۵۲ هکتار از اراضی ملی استان زنجان رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از مبارزه با زمین خواری و رفع تصرف از اراضی ملی به مساحت بیش از ۴۵۲ هکتار در این استان خبر داد.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ، سرهنگ رضا مهدیون فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به آمار ۱۰ ماه گذشته  در این حوزه طی سال جاری گفت: ۹۸ فقره قلع و قمع و رفع تصرف به مساحت بیش از ۴۵۲ هکتار در استان انجام شده است.

وی افزود: در ۱۰ ماهه امسال ۸۹ فقره به مساحت یک هزار و ۴۶ هکتار اطفاء حریق رسیده است.

سرهنگ مهدیون با بیان این که در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته علی رغم این که تعداد وقوع آتش سوزی ها  دراستان افزایش داشته است افزود: امسال خوشبختانه از نظر وسعت حریق با کاهش ۱۰ درصدی مواجه بودیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: حضور به موقع عوامل اطفاء حریق، گشت ها و همچنین همکاری اهالی محل از دلایل اصلی کاهش آمار وسعت آتش سوزی می باشد.

سرهنگ مهدیون به آمار قاچاق چوب هم اشاره کرد و گفت: کشف و ضبط انواع چوب آلات قاچاق طی ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۴ درصدی داشته است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: در این بازه زمانی ۴۶۲ فقره دام غیر مجاز از مراتع استان اخراج  شده اند.

به گفته سرهنگ مهدیون برای ۳۱۶ فقره به مساحت یک هزار و ۵۱۲ هکتار نیز پرونده تشکیل شده است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پذیرش مسئولیت بیشتر بدون افزایش حقوق، منطقی است؟

پ فوریه 18 , 2021
مشاور عزیز، ۹ ماه پیش، یکی از مدیران از من خواست که برای یک سمت بالاتر که حقوقش بالاتر است، درخواست ارتقاء دهم. من هم این کار را کردم و از آن لحظه، مرتب پیگیر مساله از مدیریت سازمان هستم، اما هیچ توسعه ای انجام نشده است. به من اطمینان […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس