زنجان،میزبان سومین کنگره بین‌المللی زیست‌فناوری گیاهان دارویی در زنجان

سومین کنگره بین‌المللی و چهارمین همایش ملی زیست‌فناوری گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی به‌ شکل مجازی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ سال آینده به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

گیاهان دارویی

به گزارش شهاب زنجان، دانشگاه زنجان در ادامه برگزاری کنگره‌های بین‌المللی اول و دوم زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی در سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸، سومین کنگره بین‌المللی و چهارمین همایش ملی زیست‌فناوری گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی را به شکل مجازی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ سال آینده برگزار خواهد کرد.

این کنگره با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی گیاهان دارویی ایران، ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی، انجمن تولیدکنندگان دارو و فرآورده‌های گیاهی ایران،انجمن علوم باغبانی ایران، وزارت جهادکشاورزی، مرجع ملی کنوانسیون تنوع زیستی، انجمن بذر ایران و نیز انجمن گیاهان دارویی کشور ترکیه، انجمن بین‌المللی علوم قارچ ISMS و همکاری دانشگاه‌های مادر کشور و پژوهشکده‌های مرتبط با حوزه یاد شده برگزار خواهد شد.

سومین کنگره بین‌المللی و چهارمین همایش ملی زیست‌فناوری گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی با همراهی علمی محققانی از کشورهای فرانسه، آلمان، هند، ترکیه، ایتالیا، لهستان، هلند، ژاپن، چین، روسیه، استرالیا و سایر کشورهای در حوزه گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی دنیا برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به درگاه الکترونیکی سومین کنگره بین‌المللی و چهارمین همایش ملی زیست‌فناوری گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی به نشانی http://ic-bmpm.znu.ac.ir مراجعه کنند.

مهلت ارسال خلاصه مقالات به زبان انگلیسی ۳۰ بهمن‌ امسال بوده که از طریق درگاه الکترونیکی مذکور امکان‌پذیر خواهد بود.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همایش منطقه‌ای تغییر اقلیم در زنجان مجازی برگزار می شود

س دسامبر 29 , 2020
از سوی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان همایش منطقه‌ای تغییر اقلیم و گرمایش زمین روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند امسال به ‌صورت مجازی برگزار می‌شود. به گزارش شهاب زنجان، این همایش در موضوعات تغییر اقلیم و سلامت، تغییر اقلیم و بحران آب (سطحی و زیرزمینی)، تغییر اقلیم و مخاطرات […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس