دهه‌ فجر محقق می‌شود؛افتتاح۱۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی استان زنجان

فرمانده سپاه تیپ انصارالمهدی‌ (عج) استان زنجان، در نشست خبری از افتتاح ۱۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی در دهه فجر خبر داد و گفت: اجرای بیش از دو هزار عنوان برنامه از سوی پایگاه‌های بسیج، در فضای مجازی و نیز در فضای حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد

سردار کرمی

به گزارش شهاب زنجان، سردار جهانبخش کرمی با گرامی‌داشت یاد و خاطره ۳۵۳۵ شهید استان و با تبریک فرا رسیدن دهه فجر، در جمع خبرنگاران افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها در همه حوزه‌ها از جمله سیاسی،امنیتی و فرهنگی دخالت داشتند و تصمیمات کشور توسط آنها اتخاذ می‌شد.

به گفته وی، یکی از این تصمیمات که برای ملت ایران بزرگ‌ترین تحقیر را ارزانی داشت، طرح کاپیتولاسیون بود اما با اندیشه‌های امام راحل، پوزه دشمنان به خاک مالیده شد.

سردار کرمی با تاکید بر پیوند امت با امام (ره) از ویزگی های بارز در پیروزی انفلاب اسلامی است، تصریح کرد: راهپیمایی باشکوه مردم زنجان و نیز راهپیمایی گسترده بانوان زنجانی علیه رژیم طاغوت در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، نقش ویژه‌ای داشت و این حاکی از آن است که استان زنجان در دوران انقلاب نیز پیش‌قدم بود.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌های شیطانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، منافع نامشروع خود را در خطر می‌دیدند و به همین دلیل دست به ناامنی در کشور زدند اما با هوشیاری ملت ایران این فتنه‌ها خنثی شد، گفت: از ۱۱ تا ۱۷ بهمن‌ماه هفته فرهنگی و هفته دفاع‌مقدس استانی است تا از این طریق بتوانیم یاد و خاطره شهدای استان را بیش از بیش گرامی‌ بداریم و فضای شهادت را زنده نگه نداشته و به نسل جوان منتقل کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی‌ (عج) استان با بیان اینکه از زنجان بیش از۵۰۰ شهید در منطقه کردستان تقدیم این نظام شده است، تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن گنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان، همه خانواده‌های شهدا و ایثارگران همکاری کنند تا اطلاعات شهدا مکتوب شده و به نسل‌های جوان انعکاس داده شود که در همین راستا ۱۰۸ عنوان برنامه در خصوص هفته دفاع‌مقدس استانی در قالب گنگره شهدا برگزار خواهد شد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی: فیلتر اینستاگرام جزوء برنامه های مجلس نیست/درآمد نفت سرمایه کل مردم است

ش ژانویه 30 , 2021
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره برنامه مجلس برای فیلتر شبکه اجتماعی اینستاگرام گفت: فیلتر اینستاگرام به ما ربطی ندارد و یک اقدام اجرایی است و این موضوع جزو برنامه‌های مجلس نیست. مصطفی طاهری در نشست خبری با رسانه ها درباره […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس