معاون آبخیزداری استان خبر داد: پیگیری اجرای طرح های آبخوانداری در ۷ حوزه شهری

معاون آبخیزداری استان با تاکید بر اجرای طرح های آبخیزداری در نقاط مختلف استان،گفت: امسال اجرای اقدامات کنترل سیلاب و آبخوان داری در ۷ حوزه شهری در سطح استان زنجان پیگیری می شود.

جعفر بیات

به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، جعفر بیات با اعلام این خبر افزود: برنامه اجرای اقدامات ادامه دار کنترل سیلاب و آبخوان داری در ۷ حوزه شهری ابهر، شهری آب بر، چهرآباد، والایش، قزل تپه، گچی قشلاق، و کرسف در سال جاری در دست تدوین و پیشنهاد به سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور می باشد.

وی با بیان این که در صورت تامین اعتبارات لازم این طرح ها اجرایی می شود، افزود: مجموع اعتبار درخواستی برای این اقدامات حدود ۲۴۰ میلیارد ریال است.

به گفته بیات، مشابه همین اقدامات در خصوص تامین اعتبار برای اجرای ۱۰ پروژه از محل اعتبارات استانی نیز در دست انجام می باشد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، ادامه داد: اعتبارات استانی مورد درخواست نیز حدود ۲۷۰ میلیارد ریال است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرکت‌های جدید، چگونه خود را با سرعت بالای تحولات سازگار می‌کنند «چرخ نوآوری» کسب‌وکارها

ش آوریل 24 , 2021
اگر رکود و خرابی‌های اقتصادی «کرونا» بروز نمی‌کرد، شاید هنوز برای خیلی از مدیران کسب‌وکارها، «توانایی دیجیتالی» یک کار فانتزی و کم‌اهمیت تلقی می‌شد، اما امروز کاملا مشخص است شرکت‌هایی که سوار «تکنولوژی» شده‌اند، توانسته‌‌اند هم بهتر از دیگران در برابر ویرانی‌های کرونا، مقاومت کنند و هم زودتر احیا شوند. […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس