مدیر سرپرستی بیمه کوثر استان، نبود فرهنگ سازی را عامل تاثیرگذار در عدم رشد و گسترش صنعت بیمه در کشور دانست و گفت: فرهنگ سازی بستری مناسبی از موضوعات جدیدی فراهم می کند که مردم آشنایی چندانی با آنها ندارند و در این بین با تکنیک های روابط عمومی می توان به اشاعه رفتار و باورهای جدید پرداخت.
به گزارش شهاب زنجان، علیرضا بابانژاد ضمن تبریک روز بیمه با تاکید برنهادینه شدن فرهنگ بیمه بین عموم مردم بیان کرد: خاصیت فرهنگ سازی بیمه به گونه ای است که باید مجموعه های دست اندرکار این موضوع همگام و اقدام های ریشه ای و جدی را در این رابطه انجام گیرد.
وی با بیان اینکه توسعه فرهنگ بیمه یک مسئولیت دسته جمعی است، اضافه کرد: تبلیغات و اطلاع رسانی از جمله شیوه هایی هستند که به ارتقای سطح فرهنگ بیمه در جامعه کمک می کند.
مدیر سرپرستی بیمه کوثر استان در این باره اضافه کرد: می توان اطلاع رسانی و تبلیغات را در صنعت بیمه به دو بخش عمده اطلاع رسانی و تبلیغات تقشیم کرد که در این راستا اطلاع رسانی درخصوص ارتقای سطح آگاهی ها و دانش بیمه ای جامعه است که هدف از آن معرفی بیمه و مزایای آن و انواع رشته های بیمه ای یا خطرات قابل بیمه شدن است.
به گفته وی، اطلاع رسانی و تبلیغات مربوط به اقدام هایی است که هریک از شرکت های بیمه برای معرفی امکانات و محصولات خود به عمل می آورند.
بابانژاد با اعلام اینکه شرکت بیمه کوثر با رویکرد توسعه بیمه های زندگی گام های جدیدی را بنیان نهاد تا باور مردم نسبت به بیمه را تقویت کند، افزود: این شرکت بیمه ای به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی در تمام امور بیمههای بازرگانی اعم از اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی مشغول به فعالیت است.
وی با اشاره به اینکه سرمایه این شرکت پس از افزایش سرمایه در سال 96، اکنون به2500 میلیارد ریال افزایش داشته، متذکر شد: اعتقاد مدیران، کارشناسان و کارکنان بیمه کوثر بر این است که مردم شایسته بهترین و باکیفیتترین خدمات در عرصه بیمهگری هستند. بر اساس همین باور، شرکت بیمه کوثر با هدف ایجاد تحول و ارائه خدمات بیمهای متفاوت و برتر با رویکردی خدمتمحور و تاکید بر گسترش بیمههای زندگی به خانواده صنعت بیمه کشور پیوسته است.
مدیر سرپرستی بیمه کوثر استان یادآور شد: این شرکت با بهرهمندی از کادری متخصص و متعهد و برخورداری از شبکه یکپارچه فروش در سراسر کشور با رعایت اصول اخلاق حرفهای و رویکردی مشتریمدارانه، نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار داده، با رهیافت مدیریت راهبردی مبتنی بر مدلهای کیفیت و سازمان دانشمحور با توجه به آموزههای دینی و مذهبی، درصدد است«آرامش» را به معنای واقعی کلمه به بیمهگذاران خود هدیه دهد.
بابانژاد با اعلام اینکه شرکت بیمه کوثر33 شعبه و بیش از700 نمایندگی در کشور دارد، گفت: بیمهکوثر بهمناسبت روز بيمه (13 آذر) و با هدف توسعه فرهنگ بیمه در میان آحاد جامعه، انواع بیمهنامهها را با تخفیفهای ویژه به بیمهگذاران عرضه میکند.
وی با اعلام اینکه بيمهنامههاي بدنه اتومبیل تا 70درصد تخفیف، مسئوليت و حوادث تا 20 درصد،آتشسوزي تا 25درصد، مهندسي تا 5 درصد و پول و باربري با 15درصد تخفیف به متقاضیان عرضه خواهد شد، افزود: به همین مناسبت بيمهنامه حامي نیز در فروش گروهي با تخفيف 10درصدي به متقاضیان ارایه میشود. بابانژاد در خاتمه صحبت هایش اضافه کرد: هموطنان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی سرپرستیها و نمایندگیهای بیمه کوثر به پایگاه اطلاعرسانی شرکت به نشانیwww.kins.ir مراجعه کنند.