رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان: مشکل تخصیص زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان رفع خواهد شد

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: امسال مشکل اختصاص زمین برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان زنجان رفع خواهد شد.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از ایسنا، داوود مرادخانی در رابطه با مشکل اختصاص زمین برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان زنجان، اظهار کرد: برای حل مشکل اختصاص زمین برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان زنجان، پیگیری‌های زیادی انجام شده و در سال‌جاری این مشکل رفع و زمین برای شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۶۰ واحد شرکت دانش‌بنیان در استان فعالیت می‌کند، در حالی که در گذشته ۵۴ واحد بوده و نرخ رشد تعداد این شرکت‌ها در استان بیش از سایر استان‌ها است، افزود: قابل ذکر است مشکل اختصاص زمین برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان زنجان امسال به طور کامل رفع خواهد شد.

این مسئول با اشاره به فرصت کم بودجه این پروژه، تصریح کرد: اگر تعیین تکلیف قطعی واگذاری زمین اتفاق نیفتد بودجه آن برگشت خواهد خورد، قابل ذکر است در حال حاضر بررسی این مشکل با راه و شهرسازی هستیم تا زمین را به صورت قطعی تحویل دهد.

۲۶/ق

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فواید و مضرات کشت هیدروپونیک

ی مه 17 , 2020
نویسنده : مکس لوگان ترجمه: محسن احدی این روزها علم در حال پیشرفت است و تأثیر پیشرفت را می‌توانیم در تمامی جنبه های زندگی خود ببینیم. عرصه کشاورزی نیز از این پیشرفت دور نبوده و انواع کشت های جایگزین به جای روش های سنتی، توانسته تولید محصولات در این زمینه […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس