کشف ۱۰۲ تن سیمان احتکار شده در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری بازرسان صنعت استان در بازرسی از دو واحد صنفی در زنجان ۱۰۲ تن سیمان احتکار شده کشف کردند. کشف 102 تن سیمان احتکار شده در زنجان

به گزارش شهاب زنجان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج خانی پور اظهار کرد: در راستای مبارزه با احتکار اقلام و در پی کسب اطلاع، از احتکار سیمان توسط افراد سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی فعالیت افرادی سودجو در زمینه احتکار مواد غذایی در دو واحد صنفی را رصد و انبارهای محل فعالیت آن‌ها را شناسائی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری بازرسان اداره کل صمت استان در بازرسی از دو واحد صنفی در سطح شهر زنجان ۱۰۲ تن سیمان احتکار شده کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این کالای احتکار شده توسط کارشناسان بیش از ۴۰۰ میلیون ریال تعیین شده است گفت: در این زمینه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

خانی‌پور تصریح کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان به شهروندان توصیه کرد: در راستای آرامش روانی جامعه و جلوگیری از فعالیت افراد سودجو در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رییس اتاق بازرگانی خبر داد: یک قدم تا راه اندازی منطقه لجستیک شمال غرب در زنجان

ش ژوئن 27 , 2020
جلسه شورای هم خانواده صنعت، معدن، تجار و اصناف استان زنجان با حضور رییس مرکز اصناف و بازرگانان کشور در سالن جلسات شهید شهریاری اتاق زنجان برگزار شد. به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس