رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد: بهره برداری از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان-قزوین تا پایان سال/ تخصیص۲۳ میلیارد تومان برای تکمیل طرح بیمارستان ولی‌عصر(عج)

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تخصیص 200 میلیارد تومتان اعتبار تکمیلی به پروزه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان – قزوین خبر داد.

به گزارش شهاب زنجان، محمد باقر نوبخت امروز در جمع خبرنگاران در زنجان با اعلام این خبر گفت: دو خطه کردن راه‌آهن زنجان – قزوین دارای 65 درصد پیشرفت فیزیکی است و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این خط راه‌آهنی می‌تواند قزوین را به زنجان متصل کند، افزود: بیش از 7 میلیون تن بار در این مسیر در کریدور شرق به غرب افزایش حمل اتفاق می‌افتد.

به گفته نوبخت،راه‌اندازی این خط آهن موجب کاهش یک و نیم ساعت زمان در این مسیر خواهد شد.

نوبخت در ادامه با اشاره به افزایش دو مرحله‌ای حقوق کارمندان و بازنشستگان، گفت: مرحله اول اسفند ماه افزایش یافت و مرحله دوم فروردین ماه 15 درصد حقوق همه کارکنان شاغل و بازنشسته افزایش یافت.

تخصیص ۲۳ میلیارد تومان برای تکمیل طرح الحاقی بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان

همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ر بازدید از طرح الحاقی ۱۴۴ تختخوابی بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان گفت: ۲۳ میلیارد تومان از خزانه دولت برای تکمیل پروژه طرح الحاقی بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان اختصاص می‌یابد.

محمد باقر نوبخت با اشاره به اینکه آن چیزی بنده را امیدوار می‌کند، این است که در مدت دو ماه آینده طرح الحاقی این بیمارستان به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: ۲۳ میلیارد تومان از خزانه دولت برای تکمیل این پروژه اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای تجهیز طرح الحاقی این بیمارستان نیز داده می‌شود به شرط آنکه تا پایان مهر ماه این پروژه به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه در صورت اختصاص اعتبار پیش‌بینی شده حدود ۲۳ میلیارد تومان این پروژه تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در دو ماه آینده در این بخش از بیمارستان بیماران پذیرش خواهند شد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با حضور پروفسور ثبوتی و جمعی از مسئولان استانی؛ مجوز کافه کارآفرینی،کانون کارآفرینان استان صادر شد

چ جولای 29 , 2020
همزمان با هفته ملی مهارت، مجوز فعالیت کافه کارآفرینی، کانون کارآفرینان استان از سوی اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی اعطاء شد. به گزارش شهاب زنجان، در این مراسم که با حضور  دکتر یوسف ثبوتی، بنیانگذار اولین مدرسه کسب و کار در کشور، جمعی از مسئولان استانی و نیز […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس