ساخت دستگاه PCR سرعت بالای۹۶ خانه در دانشگاه زنجان

از سوی اعضای هیئت علمی دانشگاه زنجان دستگاه PCR سرعت بالای۹۶ خانه با ویزگی های کنترل دقیق الگوی دما و کنترل گرادیانت دمایی طراحی و ساخته شد.

اعضای هیئت علمی دانشگاه زنجان

به گزارش شهاب زنجان، دستگاه پی.‌سی.‌آر سرعت بالای ۹۶ خانه برای اولین‌ بار در کشور و با کنترل بسیار دقیق و با مشخصات فنی قابل مقایسه با محصولات برندهای جهانی در پژوهشکده فناوری‌های نوین زیستی دانشگاه زنجان ساخته شد.

ساخت این با حمایت مرکز طرح‌های کلان ملی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه زنجان انجام شد.

عباسعلی بهاری، احمد درودی، رسول محرمی، وحید والی‌جم و فرید والی‌جم اعضای تیم ساخت دستگاه پی‌سی‌آر با سرعت بالای ۹۶ خانه هستند.

مراحل طراحی و ساخت دو دستگاه دیگر شامل Real time PCR و مدل مدولار RT PCR نیز در دست اقدام است و به زودی از آن‌ها نیز رونمایی خواهد شد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دهه‌ فجر محقق می‌شود؛افتتاح۱۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی استان زنجان

ش ژانویه 30 , 2021
فرمانده سپاه تیپ انصارالمهدی‌ (عج) استان زنجان، در نشست خبری از افتتاح ۱۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی در دهه فجر خبر داد و گفت: اجرای بیش از دو هزار عنوان برنامه از سوی پایگاه‌های بسیج، در فضای مجازی و نیز در فضای حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد به گزارش […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس