در دیدار رئیس سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری کشوربا استاندار زنجان تاکید شد: مقابله با خشکسالی و اجرای طرح های آبخیزداری

در دیدار استاندار استان زنجان با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر لزوم مقابله با خشکسالی و اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، دکتر فتح اله حقیقی استاندار استان زنجان با مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار استان زنجان از سازمان جنگل‌ها به خاطر اقدامات منابع ‌طبیعی در بخش آبخیزداری و آبخوانداری و اجرای طرح کاداستر اراضی ملی استان تشکر کرد.

حقیقی افزود: زنجان با موضوع خشکسالی و کم آبی مواجه است و انجام اقدامات آبخیزداری و آبخوان داری امروزه به عنوان امری لازم و ضروری در سطح استان است.

استاندار زنجان در این نشست از رییس سازمان جنگل‌ها خواست برای جلوگیری از قاچاق چوب و محصولات فرعی جنگل و مرتع به تقویت یگان حفاظت منابع‌ طبیعی استان پرداخته و در نواحی بحرانی با ایجاد پاسگاه‌های بازرسی فضا را برای قاچاقچیان محصولات جنگلی نا امن نمایند.

در ادامه نشست مسعود منصور،رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از رویکرد و دیدگاه استاندار زنجان به خاطر حساسیت و توجه خاص به موضوع منابع‌طبیعی تشکر کرد و قول مساعد داد با توجه به ظرفیت‌های موجود از فعالیت‌های آبخیزداری و آبخوان داری حمایت همه جانبه داشته باشد.

خلیل آقاجانلو، مدیر کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان زنجان که در این نشست استاندار را همراهی می‌کرد خروجی این نشست را مثبت خواند و اظهار امیدواری کرد نتیجه این تعامل و همکاری منجر به پایداری منابع طبیعی، تقویت سفره‌های زیرزمینی و افزایش پوشش گیاهی در منابع طبیعی استان شود. 

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس اداره جنگلکاری و جنگلداری استان خبر داد: توزیع بیش از200 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی

ش فوریه 27 , 2021
رئیس اداره جنگلکاری و جنگلداری استان زنجان، از توزیع بیش از ۲۰۰ هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی در سال جاری با هدف ترویج فرهنگ کاشت درخت خبر داد. به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، مجید معانی رئیس […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس