عصر امروز؛آتش سوزی در شرکت داواخگر /مدیر یک واحد تولیدی: این قبیل رویدادهای تلخ به دلیل محدودیت امکانات و تجهیزات قابل پیش بینی بود

عصر امروز آتش سوزی در شرکت داواخگر مستقر در شهرک صنعتی علی آباد شهر زنجان خسارت جبران ناپذیری بر جای گذاشت که در نهایت با تلاش ماموران آتش نشانی این حریق خاتمه یافت.

آتش سوزی

مدیر یکی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی علی آباد زنجان با اعلام این خبر گفت: متاسفانه امکان بروز این قبیل رویدادهای تلخ در شهرک صنعتی علی آباد زنجان به دلیل محدودیت امکانات و تجهیزات وجود دارد و با وجود مطرح کردن این قبیل موارد در شورای گفتگو در عمل کاری از پیش انجام نگرفته است.

محسن حمیدی با تاکید بر اینکه صاحبان واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک آمادگی همکاری برای تجهیز شدن این شهرک به امکانات ضروری را دارند،افزود: رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان نیز در این باره قول همکاری مساعد با اعضای شهرک را داده است؛ اما از دستگاه های دیگر حمایت نشد تا این اقدام عملی شود. استانداری هم در این باره پیگیر مساله بوده است.

وی با بیان اینکه دو ماه قبل در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی هرگونه مسائل و رویدادهای تلخ شهرک صنعتی را پیش بینی کرده بودیم،اظهار کرد: در شهرک صنعتی آتش نشانی تخصصی وجود ندارد و تنها یک خودرو وجود دارد و جالب اینکه این شهرک مرکز فوریت های پزشکی و حتی درمانگاه برای موارد ضروری نیز وجود ندارد.

حمیدی استقرار آرامستان جدید در مسیر منتهی به شهرک صنعتی را از دیگر چالش های ترددی این شهرک یادآور شد و بیان کرد: شرایط مساعدی در این مسیر وجود ندارد و ترافیک و راهبندان با هرگونه حوادث وجود دارد؛ چرا که هرگونه رفتار هیجانی در این مسیر وجود دارد. تمامی این موارد را پیشنهاد کرده بودیم که ورود و خروج آرامستان از شهرک نصر انجام گیرد که متاسفانه با جبهه گیری هایی همراه بود.

گفتنی است، حادثه آتش سوزی در شرکت داواخگر حوالی ساعت ۱۶ روی داد و مرکز فوریت ها و اورژانس و آتش نشانی بعد از گذشت نیم ساعت در محل حریق حاضر شدند. در مجموع در این رویداد تلخ ۹ نفر مصدوم شدند و و سوله تولیدی این واحد در اثر شدت آتش سوزی از بین رفته است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیر کل منابع طبیعی استان: چمن سلطانیه در معرض تهدید است

چ مارس 3 , 2021
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان درباره وضعیت چمن سلطانیه، گفت: چاه‌های آبی منطقه و بروز کمبود آب و افت سطح سفره‌های زیرزمینی، تاثیر منفی بر چمن تاریخی سلطانیه دارد و این در حالی است که این چمن ثبت ملی شده و باید اقدامات لازم در این رابطه انجام شود. […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس