فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان خبر داد: پیشگیری از تصرف ۸۵ هکتاری اراضی ملی زنجان

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان، گفت: فروردین امسال در ۴۲ مورد به میزان ۸۵ هکتار اراضی ملی استان از تصرف سودجویان پیشگیری شد.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، سرهنگ رضا مهدیون با بیان این که در فروردین ماه سال جاری ۳ مورد خلع ید و رفع تصرف انجام شده است گفت: ۴۲ مورد نیز از تصرف غیر مجاز به میزان ۸۵ هکتار از اراضی ملی استان پیشگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه در فروردین‌ماه سال‌جاری ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در مراتع استان زنجان توقیف شده است، افزود :۱۲۳ مورد گزارش مردمی نیز به منابع طبیعی استان زنجان گزارش شده است.

مهدیون با بیان اینکه دو مورد اخراج دام غیر مجاز در استان زنجان طی فروردین‌ماه سال‌جاری انجام شده است، گفت: در جریان این اخراج‌ها ۲۰۰واحد دامی از مراتع ملی خارج شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی موردی از وقوع حریق به یگان حفاظت گزارش نشده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان، با اشاره به اینکه ۲۷  مورد تنظیم پرونده ماده ۵۵ در فروردین سال‌جاری در استان زنجان تنظیم شده است، گفت: در جریان این پرونده‌ها ۱۴۹  هکتار از اراضی ملی استان زنجان تعیین تکلیف شده است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سلطانیه، شهر خلاق در حوزه ادبیات شد/زنجان، شهر خلاق در صنایع دستی معرفی شد

س آوریل 27 , 2021
در نخستین جشنواره شبکه‎ شهرهای خلاق شهر سلطانیه از استان زنجان، جزوء شهرهای خلاق در حوزه ادبیات شناخته شد. به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در این جشنواره در حوزه ادبیات، شهرهای برازجان از استان بوشهر، فومن از استان گیلان، گتوند از استان خوزستان، […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس