مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خبر داد: افزایش ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس ۱۲۱ زنجان به ۱۶ کلاینت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در راستای مدیریت تماس های بهمنی ناشی از وقوع حوادث وسیع در شبکه و مدیریت اضطراری بار، ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس ۱۲۱ از ۹ کلاینت همزمان به ۱۶ کلاینت افزایش یافت.

علی علیزاده اظهار کرد: در راستای افزایش ظرفیت پاسخگویی و مدیریت تماس های بهمنی ناشی از وقوع حوادث وسیع در شبکه و مدیریت اضطراری بار تعداد ۷ لایسنس جدید از شرکت تذرو افزارخریداری و ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس ۱۲۱ از ۹ کلاینت همزمان به ۱۶ کلاینت افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۶ پراتور در ستاد مرکز ۱۲۱ شرکت توزیع برق فعال است، تصریح کرد: با خریداری ۷ لایسنس جدید، ۱۶ نفر بر حسب نیاز می توانند وارد مدار پاسخگویی به مشترکان شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: انتظار می رود با راه اندازی این سرویس، در مواقع بحران از صف انتظار جهت اتصال به اپراتور کاسته شده و رضایتمندی مشترکین در سطح استان فراهم گردد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یادداشت/ صنایع کوچک در جهان آینده

د جولای 6 , 2020
*فرزاد عباسی – در ابتدا لازم می دانم که جهان آینده را به قبل از اسفند ۹۸ و بعد آن تقسیم کنم. جهانی بدون کرونا و جهانی همزیست با پاندومی کرونا(حتی اگر این همزیستی مسالمت آمیز و مقطعی باشد). جایگاه صنایع کوچک و متوسط در دنیای امروز نیازی به تعاریف […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس