استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت ایران ترانسفو زنجان

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان گفت: این شرکت با موفقیت در دریافت گواهینامه‌های استاندارد ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ ISO: و ۴۵۰۰۱-۲۰۱۸ ISO: از شرکت بین‌المللی SGS در کنار گواهینامه ۹۰۰۱-۲۰۱۵ ISO: مستقر و جاری در سازمان، مفتخر به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شد.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از ایرنا، یدالله علی‌آبادی افزود: این مهم پس از کوششی ۶ ماهه و با تلاش صادقانه پرسنل شرکت خدمات پس از فروش ایران ترانسفو محقق شد.

وی اظهار کرد: تحقق این مهم منجر به بازنگری استراتژی‌های سازمان، آموزش تخصصی و مستمر پرسنل، تشکیل گروه امداد و نجات، برگزاری مانورهای ایمنی و زیست‌محیطی، شناسایی و ارزیابی خطرات ناشی از کاربرد تجهیزات، شناسایی و ارزیابی جنبه‌های زیست‌محیطی، تعیین ریسک و فرصت صیانت از منابع انسانی، طرح‌ریزی اهداف ایمنی، تعیین نیازها و انتظارات ذینفعان، تدوین لیست قوانین زیست‌محیطی و ایمنی، تدوین چرخه حیات محصول و دیگر موارد مرتبط شد.

علی‌آبادی خاطرنشان کرد: دریافت این گواهینامه‌ها موجب ابتکار عمل شرکت خدمات پس از فروش برای مانور بهتر در مناقصات مختلف خواهد شد.

سیستم مدیریت یکپارچه، ترکیبی از استانداردهای سیستم مدیریت چندگانه است که در سازمان، ثبت شده و از طریق یک سیستم با فرآیندهایی که نیازهای هر استاندارد را پوشش می‌دهند، توسعه یافته، اجرا و نگهداری می‌شوند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در جلسه کمیته احیاء واحد های تولیدی اتاق بازرگانی زنجان تاکید شد؛ جهش تولید با فعالیت واحدهای تولیدی راکد

چ مه 13 , 2020
نخستین جلسه ستاد احیای واحدهای راکد تولیدی استان زنجان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در سالن جلسات شهید شهریاری اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد. به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان،علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی استان […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس