دادستان عمومی و انقلاب زنجان اعلام کرد: جمع‌آوری۷۸۹ معتاد متجاهر در استان

دادستان عمومی و انقلاب زنجان، از جمع‌آوری ۷۸۹ معتاد متجاهر در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام  محسن کرمی، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۳۸ کیلوگرم موادمخدر در این استان کشف شده که مقدار کشفیات نسبت به سال گذشته، ۳۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان موادمخدر سوداگران مرگ در جوامع هستند، افزود: برخورد با سوداگران مرگ و باندهای کلان قاچاق موادمخدر که امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند، در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و سایر نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به توقیف ۲۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۹۱۸ مرحله طرح پاک‌سازی، ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی انجام شده و ۷۸۹ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شده است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشف اشیاء تاریخی سفالی با قدمت هزاره اول پیش از میلاد

ج سپتامبر 4 , 2020
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان زنجان از کشف اشیاء توقیفی هزاره اول پیش از میلاد در شهرستان زنجان خبر داد. سرهنگ ابوالفضل مرادی  در این باره گفت: اشیاء کشف‌شده در شهرستان زنجان در حین خریدوفروش توسط نیروی انتظامی ضبط و جهت کارشناسی اشیاء به اداره کل میراث فرهنگی زنجان […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس